– Mi nećemo biti televizija koja će se trkati sa rijaliti televizijama, poručila je Ljubica Vukotić, direktorka BK Telekoma, predstavljajući elaborat BK TV.
Ona je navela da istraživanja pokazuju da gledaoci žele da vide nekadšnju BK televiziju, da je bila u vrhu gledanosti i da joj se najviše verovalo. To će biti porodična televizija, dodala je, sa svim neophodnim sadržajem koje pravilnici zahtevaju.
– Misija i vizija nam je zapošljavanje mladih kadrova i praćenje novih trendova – poručila je Vukotić.
Glavni stub ove televizije biće informativni program.
Televizija nije vlasnik poslovnog prostora, već ga iznajmljuje, rečeno je Oliveri Zekić koja je postavila pitanje o prostoru, jer je i to jedan od uslova za dobijanje nacionalne frekvencije.
Sledeća na redu bila je UNA televizija, koju su nadležni predstavili kao TV sa porodičnim programom, prvenstveno sa edukativnim, naučnim i kulturnim sadržajem.
– Mislili smo na buduća pokolenja – poručili su sa UNA TV.
I ovoj televiziji je postavljeno pitanje o vlasničkom prostoru, ali i oni ga, za sada, zakupljuju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.