Do Prokopa najbolje peške ili biciklom

Ekipa Danasa istraživala kako je najlakše doći do nove Železničke stanice "Beograd - Centar" i "Topčider"

Ostavite komentar


  1. Jesu li uspeli da zabrane Guglu da ih slika odozgo?
    I bilo koji park je “javni prostor”, pa je fotografisanje dozvoljeno. I velika nužda bilo gde, pod uslovom da niste ljudsko biće, nego ker ili neka druga životinja.

  2. Nije problem što polasci za Bar nisu sa iste stanice kao i ostali. Kada iz Liona idete za London, u Parizu sa stanice iz centra morate na Gare du Nord. Takođe nisu baš sve stanice centralne. Glavna stanica u Barseloni, Sants, daleko je od centra (stanica Franca je slepo crevo koje je sekundarno u toj mreži). Ali ono što je razlika u odnosu na Beograd je da su sve ove stanice najpre ZAVRŠENE, da ne kažem izgrađene, i da su sve metroom povezane sa ostalim bitnim stanicama i centrom tako da ste za 10ak min tamo gde želite da budete. Plakao bih, kad bi bilo iole nade u meni. Ovako sam apsolutno ravnodušan.

  3. Pa nama su i tako vec svi vozovi odavno otisli, a vi cepidlacite oko malcice nedovrsene stanice!!! Bas ste sitnicavi.

  4. Zabranjeno slikanje javnog prostora!? Alo bezumnici bez škole, je l znate vi šta znači JAVNO!?

  5. Potpuni idioti, u mnogim evropskim gradovima poput Dizeldorfa, Brisela, Minhema stanice se nalaze u centru grada. Prljavoj eliti ce smetati zbog pogleda iz stanova u Beogradu pod vodom. Sta ih briga kako ce putnici do vozova, pa mi smo za njih prezrena gamad koju treba unistiti jer im smetamo na svakom koraku u njihovim lopovlucima.

  6. Sva glupost i neznanje vladajuće garniture i njihovih stručnjaka se ogleda na ovom primeru. Nijedan normalan čovek ne može da opravda ovo ili da se složi da je sve to u resu pa bio on i član vladajuće koalicije. U prevodu… zaglupljeni poslušnici krenite sa minusima ako vas nije sramota.

  7. Početak je uvek težak. Ali, samo se treba organizovati i linijama metroa koji su veoma brzi i saobraćaju radnim danom svakih 15 min. Možete sa Novog Beograda, Franša, Vukovog Spomenika i Pančevačkog Mosta možete doći očas posla.
    Kada se gradila zamišljao sam da na krovu „Prokopa“ bude glavna autobuska stanica ali u vreme projektovanja su bili trgovački centri što u sadašnjim uslovima nikada neće zaživeti.
    To će se ispraviti sa glavnom autobuskom stanicom na Novom Beogradu gde je ŽS na stubovima a ispod pero i autobuske stanice to če i oživeti Most na Adi koji će dobiti pun profil izgradnjom tramvajske pruge ili metro linije i boljim prilaznim putevima.
    Ipak ne treba odustati od izgradnje AS na krovu „Prokopa“ jer tu je u blizini Auto-put i Gazela jer bi inače opet morali svi autobusi sa Juga Srbije da prolaze kroz ceo grad a izmeštanje GŽS i Bas-a sa Savskog Anfiteatra se valjda, upravo to htelo.
    Još nešto je bila lepa ideja da se šine desnom obalom save ne izmeštaju već da tuda prolazi turistička kompozicija „Nostalgija“ sa linijom Vršac – Karlovac i jednom kraćom linijom „Plavog Voza“ od Topčidera do Pančeva. Time bi se uz Muzej u Glavnoj ŽS zaokružla turistička ponuda sve brojnim turistima koji hrle ka Beogradu preko reka, kopna i vazduha.

  8. Najbolje je BG vozom (6 minuta treba i do Novog Beograda i do Vukobog spomenika), ne Beovozom, to nije isto. Izgleda se novinari i njihovi samovornici zabrinuti za železnički saobraćaj retko voze njime, kada su prvo navodili samo autobuske linije do Prokopa, a sada prave ovu grešku.

    1. Šta vredi taj BG voz kad nedeljom ide van špica i subotom pre podne ide na pola sata, a subotom popodne i nedeljom, kad najviše ljudi i putuje, na sat vremena.

  9. Kako ce putnici sa prtljagom, u invalidskim kolicima, stari i bolesni uz i niz stepenice do perona, kad nema ni lifta ni pokretnih stepenica. Ova vlast očito ne putuje vozom i zabole ih za narod koji mora da putuje vozom

    1. Pa nije problem Beograđanima toliki, oni poznaju svoj grad. A kako će moja baka, koja ide iz Šida vozom, pa onda preseda? Odustaće od voza…

  10. Javnim prevozom se bave ljudi koji ne putuju vozom, ne koriste gradski prevoz, ne putuju autobusom i ne putuju preko turističke agencije. Zato i ne razumeju potrebe većine, pa izmeštaju železničku i autobusku stanicu u nepristupačne delove grada, razdvajaju glavnu autobusku i železničku stanicu, baš ih briga što većina stanovnika nema gradski prevoz do Prokopa, Topčidera ili Laste, i baš ih briga kako će neko s koferom da se spusti u Prokop. Ne lečimo se ni u istim bolnicama niti nam deca idu u iste škole, mogu i toga da se dohvate jednog dana

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 5. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.