Novo vreme i okolnosti donose i nove trendove. Usled dinamičnog načina života i pandemije, trend onlajn kupovine je drastično porastao poslednjih godina.
Ipak, kompanija Wolt kao inovator u sferi onlajn poručivanja, dostave i kupovine, ovaj put je otišla korak dalje – u junu ove godine, otvorila je svoje prvi virutalni supermarket – Wolt Market.
Korisnici putem Wolt aplikacije, od skoro mogu da poruče pažljivo odabran, širok asortiman proizvoda za nedeljnu kupovinu, koji će im biti dostavljen u roku od samo 30 minuta.
Ako se pitate koje su prednosti ‘dark store’ koncepta za dostavu namirnica u odnosu na redovnu onlajn kupovinu iz već poznatih marketa, pogledajte koja su to 4 razloga zbog kojih ćete izabrati baš Wolt Market.
Lokalno orijentisan
Pored pažljivo odabranog asortimana od preko 3 000 proizvoda, ideja je da Wolt Market odgovori na lokalne potrebe kupaca, onih iz komšiluka.
Prilagođavajući se potrebama potrošača, budući korisnici će u Wolt Marketu moći da kupe sve proizvode koji zadovoljavaju njihove nedeljne potrebe, od svežeg voća i povrća, mesa, delikatesa, hrane za specijalne režime ishrane (gluten free, vegan, proteinski proizvodi i slično).
Ovo je moguće usled široke mreže Wolt partnera sa kojima grade svoju ‘delivery-only store’ priču. Tu je Coca-Cola sa celim portfoliom, Dijamant sa brendom ‘Planet of Plants‘, Frikom sa smrznutim pecivom i sladoledima, Mlekara Šabac sa potpuno novim „Sirkom“ Nelt sa ‘Jacobs‘ kafom, ‘Poli‘ od Perutnine i mnogi drugi.
Ipak, pored velikih imena i proizvoda koji su opšte prihvaćeni, dodatna vrednost je povezivanje sa lokalnim zajednicama. Wolt Marketi su usmereni na lokalne proizvođače u želji da im pomognu i omoguće da uspešno plasiranje proizvoda onlajn kupcima.
Brzina, brzina, brzina
Wolt Market je optimizovan za brzu dostavu namirnica i to se vrlo jasno ogleda u iskustvu kupovine njegovih potrošača. Ceo proces kupovine je precizan i lak.
U Wolt Markete potrošač ne može fizički da uđe u radnju, već porudžbinu može da izvrši samo putem Wolt aplikacije, što je i osnovna razlika u odnosnu na kupovinu u tradicionalnim marketima, ali i glavna prednost. Wolt Market je dizajniran iz perspektive kupca.
Od funkcionalnosti same Wolt aplikacije, izbora proizvoda u asortimanu, preko organizacije prostora i opreme u samom marketu, savršenih in-store i logističkih operacija, do agilne korisničke podrške i broja partnera dostavljača na terenu…
Sve i svi su orijentisani samo na jednu stvar – da u svakom trenutku, porudžbinu dostavljaju kupcu na kućni prag u najkraćem mogućem roku.
Popusti i akcije
Ono što je posebno važno naglasiti jeste da vas ovde neće zaobići dobre akcije i popusti.
Pored toga, potrošačima se nudi veliki broj proizvoda na nedeljnim i mesečnim sniženjima, kao i druge atraktivne ponude i promocije koje su lokalno relevantne, tj. neke specifične akcije i cene važe u samo u pojedinačnim Wolt Marketima.
Cene u svim Wolt Marketima su jedinstvene i konkurentne, a u duhu uštede je i najnovija akcija gde Wolt Market poziva sve nove korisnike da koristeći promo kod „WM500“ osvoje popust od 500 rsd na svoju prvu porudžbinu.
Mreža Wolt marketa se stalno širi
Sve je okrenuto potrošaču i kreirano u skladu sa njegovim potrebama. Wolt Marketi su vrlo brzo postali popularni u svakom gradu, ili kraju grada u kom se nalaze.
Broj kupaca konstantno raste, a plan kompanije Wolt je da u skorijoj budućnosti učine 30-minutnu nedeljnu kupovinu dostupnom što većem broju potrošača i u drugim gradovima, jer potreba za brzom i efikasnom nedeljnom kupovinom raste iz minuta u minut.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.