Kompanija Avon je, povodom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke, donirala 1.3 miliona dinara Savetovalištu za žene obolele od raka dojke „Jefimija“ iz Užica.
Time je omogućena realizacija projekta „Tu smo za vas“, koji je Savetovalište pokrenulo sa ciljem da ženama iz Zlatiborskog okruga obolelim od raka dojke pruži psihosocijalnu podršku i osnaži ih tokom lečenja, ali i da medijskim promocijama ukaže na važnost redovnih pregleda, jer je ta bolest izlečiva u više od 90 odsto slučajeva, ukoliko se na vreme otkrije.
„Donacija kompanije Avon omogućila nam je da ženama sa dijagnozom raka dojke iz Zlatiborskog okruga obezbedimo zdravstvenu, informativnu, emotivnu, psihološku i psihoterapeutsku podršku. Projekat će pomoći ženama da se ne osećaju samo kao pacijentkinje, već kao osobe koje su u životnoj krizi, ličnosti sa identitetom, emocijama i potrebama na koje možemo da odgovorimo i osnažimo ih ne samo da pobede bolest, već i da dugoročno promene navike i kvalitet života kako se bolest ne bi vratila“, poručila je Slavica Simić, direktorka „Jefimije
Zahvalivši se komponiji Avon, ona je rekla da će ta donacija, u naredne dve godine, omogućiti potrebnu podršku ženama iz Zlatiborskog okruga, a posebno u Užicu, Prijepolju i Novoj Varoši.
Sredstva za donaciju Savetovalištu prikupljena su u okviru Avon akcije za borbu protiv raka dojke, zahvaljujući onima koji kupovinom proizvoda sa ružičastom vrpcom direktno podržavaju programe u okviru te akcije.
„Svake godine skoro 4.000 žena u Srbiji oboli od raka dojke i jasno je koliko su značajni ovakvi projekti. Bilo da podižemo svest o važnosti redovnih pregleda ili obezbeđujemo potrebnu opremu, neophodna sredstva za realizaciju projekata, kao što je „Tu smo za vas“, krajnji cilj naše Akcije za borbu protiv raka dojke je jasan – da sve žene budu informisane i da im se omogući prava podrška. Želimo da ovakvi projekti, zažive u celoj zemlji i dugoročno doprinesu poboljšanju zdravlja žena u Srbiji“, istakla je Miroslava Marjanović Pavlović, direktorka kompanije Avon za Jadranski region.
Inače, kako je rečeno, kompanija Avon se ove godine pridužila i globalnoj kampanji „Upali roze svetlo“ čiji je cilj da se žene informišu o toj bolesti i značaju redovnoh pregleda, kako bi na vreme započele lečenje.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.