Za formiranje javnog servisa u Staroj Pazovi, koji će obuhvatati Infocentar i Centar za obaveštavanje i osmatranje, Ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu ovoj opštini odobrilo je 1,9 miliona dinara. Pozivom telefonskog broja 985 građani će moći da dobiju sve poterebni informacije.
Ovo je epilog javnog poziva Ministarstva za državnu upravu i lokalnu samoupravu o dodeli sredstava iz budžeta Republike Srbije, a koja se ostvaruju priređivanjem igara na sreću. Prema predviđenom projektu pozivanjem Infocentra građani bi mogli da dobiju sva potrebna obaveštenja u vezi s ostvarivanjem prava kod opštinskih i državnih organa ( na primer, kako se dobija neophodna potvrda, uverenje, građevinska dozvola ili bilo koji drugi akt). Takođe, građani opštine bi telefonom mogli da prijave kvarove na vodovodnoj, gasnoj ili električnoj mreži, kao i druge komunalne probleme, te da istovremeno budu informisani o planiranim isključenjima, funkcionisanju autobuskog i železnićkog saobraćaja, a biće im omogućeno i prijavljivanje svih događaja radi intervencije inspekcijskih službi, hitne pomoći, vatrogasne jedinice, policije i drugih organa i preduzeća.
U okviru javnog servisa, pored savremenog Infocentra, na raspolaganju građanima biće formiran Centar za obaveštavanje i osmatranje koji predviđa informisanje građana u vanrednim situacijama (poplave, sneg, zemljotres, požari, saobraćajne nesreće)… Javni servis građana će omogućiti da građani svoja prava i zakonom priznate interese ostvare što efikasnije, racionalnije i potpunije. Uticaj javnog servisa odraziće se i na stvaranje povoljne klime za buduće investitore, s obzirom na to da se njegovim radom povećava efikasnost i transparentnost rada opštinskih organa u staropazovačkoj opštini.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.