Dva proizvođača iz Turske i Kine od kojih u Evropi gotovo niko ne kupuje vozila: Tenderi sumnjivi, čim nisu transparentni

Kako su GSP i Grad Beograd postali Eldorado za kineska i turska vozila (2)

Ostavite komentar


  1. Jedini narod koji misli da će neplaćanje karte da unapredi prevoz. A o gradskim vlastima i njihovim kombinacijama da i ne govorimo

  2. Stvarno mi nije jasno zašto nema nabavke novih tramvaja i trolejbusa nego se i dalje vozimo u tramvajima iz 80 god. koji su zardjali. Cela Evropa nam se smeje…

  3. Sve javne nabavke sekretarijata za javni prevoz i GSP se nalaze u SAP-u. Treba pogledati ko je sta trošio i kome pare davao. Ali neće svoj na svoga zar ne? Eno čuči onaj „divlji“ tramvaj u GSPu. Krije ga vlast ko zmija noge, što ga ne pokažete?

  4. Koruptivni sistem ne može se reformisati tako da korupcije bude manje i da onda „sve bude OK“. To je ono što je Velja Ilić pominjao kao „Ne kradite, kraduckajte“. Jer, ko je kraduckao u jednom trenutku je prestao da krducka i počeo da krade na veliko i potom sve više, jer su apetiti porasli,a to su videli jedni od drugih, drugi od trećih, itd. Šta radite kad u kompjuteru nađete fajl koji је „corrupted“?

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.