Black Friday se bliži, a sa njim i ključno pitanje za e-commerce kompanije: kako pripremiti svoj web shop za sezonski nalet saobraćaja? Iskustvo uči da je održavanje visoke dostupnosti sajta jedan od najvećih izazova za vlasnike online prodavnica u periodima velike potražnje, a ono zavisi od više faktora, između ostalog i od kvaliteta web hostinga.
„Na dobrom web hostingu počivaju dobra e-commerce rešenja. I obrnuto – slabost hostinga je slabost sajta iako kompanije nisu uvek svesne ove činjenice dok ne dođe do problema,” poručuje Bojan Vitnik, Senior System inženjer u kompaniji Mainstream.
Kada je reč o slabostima, najveći problemi u radu online prodavnica proizilaze iz hosting rešenja koja nisu adekatno prilagođena zahtevima e-commerce platforme i koja ne pružaju neophodnu performantnost, skalabilnost i bezbednost. Veliki izbor hosting opcija često stvara nedoumice za kompanije. Kako iz sve opsežnije ponude izabrati najpouzdanije rešenje? I koje su to karakteristike koje ga čine pouzdanim?
Na šta treba da se fokusirate prilikom izbora hosting provajdera
Kako bi dobili maksimalnu vrednost za svoj novac i obezbedili online poslovanje bez prekida u radu, i bez stresa, vlasnici web prodavnica bi trebalo da se da se fokusiraju na tri ključna kriterijuma e-commerce rešenja, ističe Bojan Vitnik.
• Visokodostupan dizajn
Ovakav dizajn, koji podrazmeva raščlanjivanje e-commerce rešenja na aplikativne komponente i obezbeđivanje namenskih resursa za svaku od njih, osiguraće da vaš sajt ne “pada”. Neminovno je i da se eliminiše takozvani single point of failure – kritična tačka koja može da dovede do prekida u radu sistema.
• Nadgledanje sistema
Proverite da li hosting provajder obezbeđuje proaktivan monitoring svih važnih parametara sistema kako biste izbegli neočekivane probleme koji mogu da nastanu u radu.
• Ekspertiza
Važno je da znate da iza vašeg rešenja stoji stručan tim, sa domenskom ekspertizom u oblasti hosting tehologija i servisa.
Koja je najbolja opcija za vaš sajt?
U današnje vreme, jedna online prodavnica ima najrazličitije mogućnosti izbora – od shared hostinga, preko dedicated VPS do cloud hostinga, koji se nudi kao fully managed usluga. Kako i koliko će vam odgovarati konkretno rešenje zavisi od vaših specifičnih potreba. Ako nemate interni IT tim ili želite da svoje ljude usmerite na strateške aktivnosti, a istovrmeno održite visoku dostupnost i bezbednost svoje online prodavnice, Managed Hosting u cloud-u se izdvaja kao dobra opcija.
Za razliku od shared hostinga, koji podrazumeva rizik da ostanete bez resursa jer su dodeljeni nekom drugom sajtu, Managed Hosting je usluga koja vas u potpunosti oslobađa brige oko operativnosti sajta. Ova usluga je takođe alternativa dedicated VPS hostingu, čija je glavna mana nedostatak naprednih managed servisa. Reč je o hosting konceptu u kome su visoka dostupnost i prilagođavanje stanju na terenu prioritet broj jedan, a čija je glavna prednost – stručna podrška.
Budite spremni za Black Friday
Kao pinior Managed Hosting koncepta na našem tržištu, kompanija Mainstream svojim klijentima nudi sveobuhvatno rešenje, prilagođeno trenutnim i budućim zahtevima njihovog e-commerce biznisa. Za mnoge domaće kompanije, među kojima su Aksa, Gigatron, Limundo i Tehnomanija, prelazak na Managed Hosting, obezbedio je neophodnu dostupnost, sklabilnost i podršku za pravovremeno povećanje kapaciteta tokom prazničnih akcija. Kako je to izgledalo u praksi možete da pogledate OVDE.
Ukoliko i vi želite da postavite čvrste temelje za razvoj e-commerce poslovanja, kontaktirajte Mainstream tim i zakažite besplatnu konsultaciju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.