Šta čeka vozače električnih trotineta: Nove mere kao vid destimulacije

Ostavite komentar


  1. Pročitah članak i mislim da je apsolutno na mestu. Agencija za bezbednost saobraćaja predstavlja sebe kao jednu ekskluzivnu, elitističku organizaciju sa isključivim pravom za postavljanje standarda a ovde vidimo da to i nije baš tako. Električni trotineti moraju biti stvarno prihvaćeni jer mogu doneti dosta koristi rasterećenjem saobraćajnica i u bezbednosnom i ekonomskom smislu. Uopšte, treba više stimulisati i popularizovati biciklizam u našoj zemlji jer je on u najrazvijenijim zemljama vrlo masovan iz razloga što su ljudi i sistem jasno prepoznali njegove mogućnosti i prednosti a što se u Srbiji očigledno ne prepoznaje dovoljno a na bicikliste se gleda kao na smetnju ili sa podsmehom što je u suštini pokazatelj primitivnog razmišljanja dobrog dela naroda.

  2. Ma da, mudri čoveče… neka deca jure bez kacige ulicama izmedju autobusa ili po trotoaru neka ruše prolaznike. Po tom osnovu treba dozvoliti vožnju motora bez kacige kako ne bismo destimulisali mikromobilnost. Evo u celoj Evropi nestali bicikli s ulica uvodjenjem kaciga. Trotinet je 5x opasniji zbog malih točkova.

  3. Već uhodan sistem postojeće vlasti. Uništi sve što možeš ili bar onemogući kaznama. Sloboda je prva na tapetu.

  4. Mozda zec lezi u naplati takse ili nekoj vrsti registracije za trotinet? Sta je sledece za nalepnicu,bicikli, patike… Budzet mora da se puni.

  5. Ali zato svakodnevno vozači dostavnih službi električnim biciklima sve više i više ugrožavaju bezbednost po ulicama. pogotovu noću.

  6. Ovo je uhodani sistem kabadahija , i gas u automobilima , samo vi ugradite jeftin gas a onda deranje isto to su uradili sa mopedima , rezultat je da jedva vidite mopede na putevima koji su veoma prakticni i rasterecuju saobracaj umesto toga su se pojavili taxisti koji su veoma problematicni !

  7. Sta naprica ovaj covek! Kacige unistavaju privredu i slicne gluposti! Samo da se nikakav red ne uvede medju ovaj raspameceni narod koji misli da je normalno da svako radi sta hoce pa i da gazi i bude zgazen! Samo neka nastave trotineti i bicikli da nas razjuruju sa trotoara, sto pa i da hodamo kad umemo da letimo.

  8. „Novim izmenama se takođe i propisuje da lica mlađa od 14 godina ne semju da voze električna vozila na javnim putevima.“ Imamo i zakon koji zabranjuje bacanje petardi. I da je kradja zabranjena. Ubistvo takodje. Samo nemamo ko da sprovodi te zakone, zauzeti su kontrolisanjem brzine.

  9. Ova država je jedna od retkih koja gaji samo jedan podsticaj: što skoriji odlazak iz nje da bi olos mogao nesmetano da vlada.

  10. Jel ne vidite da ce i vazduh da nam naplacuju!! Do sada se vozila bicikla bez prsluka i kacige, e od sada vise ne moze, jer treba neko da uzme pare za to, a ko ce da uzima to svi znamo…. Smejurija, a ti narode cuti i trpi

  11. Po gospodinu Velicu svaka senilna baba i deca od sedam godina treba da voze ove skutere po putu za saobraćaj motornih vozila . Bez osnovnog znanja propisa o saobraćaju i bez zaštitne opreme.
    Svaka čast gospodine ..samo da se uzmu pare…Sramota…

  12. Zabraniti trotinete po ulicama, kada već sami ne shvataju da su kamikaze u saobraćaju. Mali točak na ulici u saobraćaju, to je samoubistvo!!!

Ostavite komentar


Društvo

Rizik bar 1.000 puta manji od bolesti: Epidemiolog Zoran Radovanović o razlozima nedovoljnog broja vakcinisane dece u Srbiji 6

Rizik bar 1.000 puta manji od bolesti: Epidemiolog Zoran Radovanović o razlozima nedovoljnog broja vakcinisane dece u Srbiji

U načelu, kod nas je obuhvat obaveznom vakcinacijom bolji u seoskim, nego u gradskim sredinama. Naravno, ima izuzetaka, pa je velika razlika između visoko urbanizovanih opština, kao što su beogradske Vračar, koji može da služi za primer, i Stari grad, gde ima izrazitih padova u posvećenosti vakcinaciji, kaže za Danas Zoran Radovanović, epidemiolog.

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.