Češće emitovanje reklamnih blokova i predstavljanje proizvoda tokom televizijskih emisija deo su izmena 18 godina starih pravila Evropske unije s kojima bi uskoro trebalo da se suoče TV gledaoci širom bloka. „Načinili smo odlučan korak napred ka stvaranju pravog unutrašnjeg tržišta medijskih usluga“, izjavila je komesar za informatičko društvo Vivijan Reding.

Češće emitovanje reklamnih blokova i predstavljanje proizvoda tokom televizijskih emisija deo su izmena 18 godina starih pravila Evropske unije s kojima bi uskoro trebalo da se suoče TV gledaoci širom bloka. „Načinili smo odlučan korak napred ka stvaranju pravog unutrašnjeg tržišta medijskih usluga“, izjavila je komesar za informatičko društvo Vivijan Reding.
Dogovorom ministara kulture država članica EU o „televiziji bez granica“ okončana je 18 meseci duga politička debata. Najkontroverzniji deo buduće direktive EU biće uvođenje reklama američkog stila: sponzori emisija moći će da u televizijskim programima reklamiraju proizvode bez ograničenja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari