Fly Fly goodbye

Biznis na srpski način

Ostavite komentar


  1. Koliko samo ima firmi „godbye“? Da li ce se ikada raspetljati biznis na srpski, napredniji, brzi, jaci nacin?

  2. Moj komentar je da je sve jasno kada se vidi reklamiranje na Pinku, a pritom se radi o novoj firmi. Ja, na primer, bojkotujem sve sto se intenzivno reklamira na Pinku.

  3. Ja sam se zalila Turističkoj inspekciji iako u Blicu izjavljuju da se niko nije žalio na rad Fly agencije. I zašto ta agencija makar i pod novim imenom Kofer nastavlja rad kad je u blokadi

  4. Kako im neko nije zabranio rad makar i pod novim imenom jer blokada ostaje

  5. Flay Flay trevel je ogledni primerak „paradrzavnog kapitalizma“, koji je kao decija igracka dat bivsim KOMUNISTIMA, UDBASIMA I KOSOVCIMA. Istine radi godisnju PREREGISTRACIJU novoosnovanih firmi, radi izbegavanja placanja poreza, prireza i obaveza prema dobavljacima nisu izmislili sada STJUARDESE, KUVARI, KAFEDZIJE, ESKORT BIZNISMENI I VLASNICI BUTIKA, i nije to delo Vucicevih NAPREDNJAKA. Ta pojava masovnije je primecena od 2004. godine, kao supstitucija za ranije mahinacije direktora velikih firmi koji su imali po tri i cetiri racuna: jedan za prijem novca ili uplate od kredita banaka, drugi za ispaltu PLATA radnicima, treci za placanja dobavljacima roba i usluga, koji je malo-malo pa blokirani, i cetvrti za obavezni promet kako bi kompanija radila makar na minimumu. U Srbiji posle 1990. godine namontiran je citav galimatijas raznih prepreka da bi se izbegao BANKROT, koji je JEDINI efikasan ekonomski instrument realizacije naplate dugova u najkracem mogucem roku, kako na trzistu ne bi dolazilo do poremecaja i zastoja, sto automatski izaziva inflaciju. Eto nasta su se svele nase REFORME. Iz drustvenih i drzavnih firmi ODABRANIMA je dozvoljeno da izvuku sav raspolozivi novac, koji je preticao od PLATA i ulaganja u REPROMATERIJAL, sve ostale obaveze se nisu placale. Isti ti direktori ili politicki funkcioneri su preko svojih rodjaka ili ljudi sumnjive biografije, koji su bas zbog toga bili idealni za laku kontrolu, formirali sada ove nove toboze privatne firme. Medjutim, sobzirom na karakter pravih OSNIVACA, i ove nove FIRME imaju staru manu, ne placaju obaveze dobavljacima i dazbine drzavi, i kriju PROFIT. Pa ispada da nasi kapitalisti rade bez profita sto je automatski negacija kapitalizma. Zato kad god dodje vreme da se plate obaveze, ONE BEZE u preregistraciju, koja je osmisljena na bazi nesto modifikovanog modela IZNUDJENOG JEVREJSKOGT BANROTA. Firma dobija novo ime na staroj adresi i sa starim maticnim podacima, jedino propadaju njeni dobavljaci jer nisu isplaceni. Dakle svih ovih 28 godina protraceno je vreme u formiranju nekakvih ekonomskih sposobnih subjekata spremnih da samostalno opstanu na trzistu bez pomoci drzave. To jednostavno nije uspelo, jer KOMUNISTI koji su zamislili da mogu napraviti KAPITALISTICKI sistem, pogresno su poverili taj zadatak pojedinim pripadnicima drzavne bezbednosti i vojnih sluzbi, jer oni sada koriste svoju osnovnu struku da pronalaze rupe u zakonu, kako bi opstruirali istu tu DRZAVU, koja ih je postavila da ovo rade. Negde je u tom sistemu nacinjena velika GRESKA, ali ako se jos neko seca komunisticke privrede, PARTIJA je predlagala DIREKTORE firmi, a Drzavna bezbednost i KOS su postavljali sekretarice generalnog, specijaliste u finansijskim, razvojnim u profitnim centrima istih tih kompaninja. Dakle svako je radio svoj posao OBAVESTACIJI su pratili rad direktora i firme kako se ne bi drustvo i drzava pljackala. A DIREKTORI su rukovodili radnicima i proizvodnjom. Pokusaj da se sada zamene ULOGE, unapred je bio osudjen na neuspeh, i napravio je u poslovanju jos veci haos. A svi ti neuspesni eksperimenti naskodili su DRZAVI, i morace da ih plati samo NAROD, jer ovi tzv. BIZNISMENI su pokrali i Kurtu i Murtu, kako u SRbiji tako i diljem Sveta. Ali, ako neko jos nije cuo ne postoje NENAPLATIVI dugovi, posebno ako se duguje strancima.

    1. Dejane Stanojlovicu, cemu ovoliko dug komentar i sva ova velika slova? Naucite prvo osnove ponasanja na internetu, pa onda komentarisite. Ko ce da cita sve ovo? Velika slova imaju efekat kao da vicete na nekoga. Komentar treba da bude sazet u par recenica. Niko ne zeli da cita „Rat i mir“.

      1. Aleksandre, zavrti tockic 2-3 kruga i preskoci ako ti se ne cita, velika slova naglasavaju bitno u nedostatku boldovanog fonta koga ovde nema…
        Ko ne zeli da cita rat i mir, nece ga citati….. vrlo prosto…

  6. Na sajtu APR-a, Agencije za privredne registre, objavljeno je resenje od 11.4.2018, kojim se menja ime firme, brise se Fly Fly travel a upisuje sw Kofer – isti pib, isti maticni broj, samo je drugo ime. Nista neobicno i protivzakonito. To na temu nepostojece firme. Firma moze da menja naziv koliko hoce, identifikuju je pib i maticni broj, poreska uprava poznaje samo pib, dokle god je on aktivan, i dugovi su tu, to bi autor clanka morao da zna.
    A ako cete da se cudite vezi biznisa i politike, onda otkrivate rupu na saksiji. Promena imena je ovde potpuno nevazna.

    1. Sta se desava sa uplatama za avionsku kartu a nisu dobijene karte.jer ta firma radi ili ne radi ja stvarno ne razumem.Racun u blokadi a oni prodaju karte i dalje

  7. Interesantno da u APR pod Poslovno ime stoji: Kofer Tours doo Beograd a malo niže na istoj strani Poslovno ime: FLYFLY TRAVEL DOO BEOGRAD (STARI GRAD). Inače za informaciju svima. firma sa ovim PIB i MB je u blokadi od 12.04.2018. za 83.768.059,30 rsd.

  8. Predugačak tekst koji nam servira gomilu činjenica, komentara, a ne kazuje nikakvu konkretnu informaciju. Šta tačno nije u redu sa Fly fly i o kojoj je to konkretno „prevari“ reč?

  9. Niste napisali jako bitnu stvar: Kofer tours d.o.o. tj. bivši Fly Fly travel je u blokadi oko 700.000 EUR. To je glavni razlog promjene imena.

      1. Promenom naziva preduzeća ne može se „zaobići“ blokada.

  10. Bez zelje da branim Fly Fly (obzirom da sam u istom poslu, jako mi je poznat nacin na koji funkcionisu), hocu samo da malo dopunim/korigujem tekst. BSP ima jako stroga pravila koja vaze za sve IATA agencije u svetu, bez izuzetka. Obracun i placanje se vrsi na 7 dana, ne na 14 (14 je bilo do pre 3 godine, ako se dobro secam). Na kraju godine se dobija raspored placanja za svaku zemlju sa konkretnim datumima, prilagodjen nacionalnim praznicima i to su poslednji datumi kada novac mora biti na racunu IATA-e. Ako novac ne legne (bez obzira sta se desilo, da li je greska banke ili agencija namerno nije uplatila novac), automatski se dobija upozorenje i daje rok od 24 sata da se placanje izvrsi. Dozvoljeno je max 1 kasnjenje u roku od 365 dana. Samo kasnjenje, ne neplacanje ili aktiviranje bankarske garancije. Ako se desi i drugi put, automatski se gubi autorizacija. Obzirom da ovo vazi za sve svetske agencije, ne znam kako je moguce da su 7 puta kasnili sa placanjima, a Komercijalna banka uskakala umesto njih. To su ogromni iznosi garancija, Kombank jeste jos uvek vecinom drzavna banka, ali pretpostavljam da se pre radilo o pozajmicama koje su dobili na osnovu politickih veza, nego o aktiviranju garancije (koja se isto automatski aktivira ako se ne izvrsi placanje u skladu sa kalendarom koji postavlja BSP). Takodje, drzava je dosta neazurna u servisiranju dugova prema agencijama (mi zato i ne pokusavamo da radimo sa njima), dosta trose, a rokovi placanja agencija su fiksni i ko vise radi za drzavu, lako ulazi u problem. U ovom slucaju, sem putnika koji su obmanuti da putuju preko pouzdane agencije, i avio kompanija koje nije naplatile svoje usluge, najveci gubitnik je banka koja je dala garanciju i isplatila dugove agencije IATA-i u skladu sa ugovorom. Mene zanima sta ce se desiti sa novcem koji ce drzava naknadno uplatiti Fly Fly-u ili nekoj novoj firmi za kupljene karte, obzirom da ocigledno nece biti prenet dobavljacu, ko ce se koliko „ugraditi“ i koliki ce teret ovakvog prevarantskog nacina poslovanja pasti na teret nas kao poreskih obveznika, kao i zasto strukovna udruzenja cute o ovakvim situacijama (pretpostavljam da ce Senicic reci samo da agencija nije clan Yute i da to nije njegova nadleznost). Sramota i ljaga za celu profesiju.

    1. Hellen, bravo i hvala na ispravkama i dopunama.
      Odgovor na pitanje – šta će biti s parama koje dužnici Fly Fly agencije uplate: pare će da dobije isto preduzeće, znači isto pravno lice koje se nekad zvalo Fly Fly pa je legalno promenilo naziv.

  11. Ovde se radi o promeni poslovnog imena privrednog društva a ne o prestanku jednog i nastanku novog privrednog društva. Ne ulazim u ostali deo teksta sa kojim se slažem u potpunosti i nesporno je da se ne radi o kompaniji koja uživa bilo kakav međunarodni ugled i da je nastala i napredovala kao čeo veza politike i kvazibiznisa. Tipična priča za ovakve zemlje trećeg sveta u koje nažalost Srbija spada, a kako stoje stvari dugo će i ostati u toj kategoriji. Pozdrav redakciji i preporuka da ubuduće u istraživački rad uključite nekoga ko ima dovoljno znanja iz kompanijskog prava – prava privrednih društava.

  12. E, to se zove članak koji je nastao ozbiljnim istraživačkim novinarstvom i operativnim radom…činjenive, navodi, argumentovani, potkrepljeni proverljivim podacima, navođenje izvora… bravo!

    1. Preteraste ga. Jeste istraživački, ali u više mesta je pristup bio površan, pa otud i netačnosti u delovima teksta (navedeno već u nekim komentarima).
      Osim toga, tamo gde je autor nameravao da poentira, tu je ispalo

    2. … tu je ispalo mlako. Liči mi čak i na krivično deko: Kleveta. Miša Brkić je napisao: „Kad je uhvaćen „in flagranti“ u prevari i izbačen iz BSP-a, Fly Fly Travel…“, a ničim ilustrovao, bolje reći – dokazao.

  13. zna se na sta se misli u Sbriji kada se kaze ,, kofer i koferce ,, ko je izbrendirao kofer ,treba li da ga imenujem , svi ga znaju .Cestitam ovim mangupima na ovoj ideji da firmu nazovu ,,Kofer ,, tako treba svaka cast pozdrav od disidente iz politicke emigracije .pozdrav od majora Dimitrijevica XOXOXOXOXO CESTITAM tako treba

  14. Kad neko ne plati struju ili vodu odma ga iskljuce sa mreze valjda oni su povlasceni u svemu

  15. Ljudi sta je ovo??
    Pre 3 dana sam uplatio preko Fly-a dve povratne avio karte za Tivat. Prvo iznenadjenje je bilo sto nisam mogao da uplatim Visa karticom samo uplatom kesa na TR ili licno pare da se donesu. Kad sam ih pozvao posle rezervacije veoma sturo sam dobio mail ( trazio sam mail, ne da mi izdiktiraju) sa brojem tekuceg gde da uplatim novac. Posle uplate cerka odlazi i preuzima karte u Omladinskih brigada ( portir joj kaze da je Fly bankrotirao)
    A onda na aerodromu sok! Kazu nam da nismo na spisku putnika!!!
    Kad smo dobili radnicu na aranzmanima, ona kaze da nismo prvi i da posemo na mail za reklamacije?!
    U kojoj drzavi zivimo ljudi??? Sta se desava sa nama? Kome da se zalim za duple troskove i gde su moje pare???

  16. Kupila sam 4 karte Beograd-Split za juli. Kada sam procitala vest, proverila sam da li sam na listi putnika i odgovor je bio da nisam. Popunila sam reklamaciju i poslala podatke karte turistickoj agenciji. Odgovor je bio da ne mogu nista garantovati. Ukoliko mi novac ne bude vracen, podnecu tuzbu Evropskoj Uniji

    1. Sigurno si prevarena, ne ti, nego sigurno vise desetina hiljada ljudi koji su uplacivali za letnji odmor a jos ne znaju da od toga nema nista, sto zbog avio karata. Tesko da ce iko da ti nadoknadi bilo sta, ova firma i dalje se reklamira, a pokupila je sve nagrade svake godine. ne teba zaboraviti da je svaki miting SNSa imao velike reklame ove agencije. A od zalbe EU nema nista, osim ako se ne udruzi vise lica, premda i onda, ako gazda nema nista na svoje ime, bice tesko bilo sta uraditi.

  17. Moze li mi neko reci ko je imao problem sa kartom, sta je preduzeo? Kome ste se zalili?

    1. Ja sam kupila 4 karte za juli, ali nisam na spisku putnika. U turističkoj inspekciji su mi rekli da posaljem mejl na [email protected], pa se njihov odgovor takodje prilaze turistickoj inspekciji. Planiram ako ne otputujem i ako mi novac ne bude vracen da ih tuzim.

      1. Ja sam kontaktirala turisticku inspekciju. Rekli su da ako bude bilo novca na racunu agencije, bice isplacene putnicima. U slucaju da ne bude, morace se tuzbom sve resavati. I napomenuli su da ta agencija vec tri mjeseca nema licencu. Nemoguce da im to tek tako koze proci.

      1. Predlazem Vam da zovnete inspekciju i podnesete prijavu. Meni je receno da bi trebalo do ponedeljka da se zna sta ce se desiti sa novcem tj da li ce se tuzba pokrenuti.

        1. Podnela sam i ja. Danas su mi isto rekli sto i Vama, mada juce su mi rekli da nijedna osoba nije ostecena. Cekamo do ponedeljka da vidimo kako ce se resiti. Mislim da svakako i kao pojedinci treba da pokrenemo tuzbu

  18. Gdine Brkicu, odlicno ste obradili temu, koliko ste mogli. Mada, siguran sam da to moze jos daleko dublje i vise da se proceslja. Kako su uspeli da dodju dotle sa takvim poslovanjem i ko im je sve to dozvolio? Pitanje je da li Vi i ko od novinara sme tom temom da se bavi? Ovo je ozbiljna prica i ozbiljan novac je duzan kako korisnicima njihovih usluga tako i zaposlenima plate (i koji su dizali ogromne kredite na svoje ime za firmu, uz obecanje da ce zauzvrat zadrzati posao (?!) i taj novac vec uveliko vracaju sami). Vlasnici nemaju bukvalno nista od imovine i novca na svoje ime, tako da ne moze nista da im se uzme (mudro). Pokusajte da dobijete neku informaciju iznutra. Nadj je skoro gostovao na TV tvrdeci da je sve u redu sa firmom dok to potvrdjuje inspektorka (?!) dok je u tom trenutku ta ista firma u milionskim (evra) dugovanjima. Eh gde mi zivimo…

  19. Ljudi koji izbor agencije prave na osnovu izjava politicara i reklamiranjana Pinku. Sjajni ste. Otud i tako lako namagarceni.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 4. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Vasil Hadžimanov, muzičar

Danas su jedine novine koje nepristrasno izveštavaju o stvarima u zemlji i jedini prozor u istinu.