Gondola ili pešački most sa najvećim rasponom luka na svetu?

Povezivanje dve obale Save i Kalemegdana sa parkom Ušće vitalno za proširenje turističke ponude Beograda

Ostavite komentar


  1. Pesacki most ce uskoro biti gotov i povezivace Kalemegdan i Beton Hall tj. Sava Malu. Graditi pesacki most od Kalemegdana do Usca je nezamisliv zbog duzine od tri – cetri kilometara i velikom padu prema Uscu kao i vetrova na Uscu Save u Dunav. Fakticki bi to bill kotrljanje prema Uscu bez povratne karte.
    Nego, samo nek je inicijativa protiv gondole, pa sta kosta da kosta.
    P. S. Koliko se secam, zicare sa godolama su bile ustvari stanice za brodski javni saobracaj I predvidjao je zicare od Banovog Brda, Terazija, Kalemegdana i Karaburme do brodskih stajalista Ada Ciganlija, Savski Kej, Kula Rige od Fere i Ada Huja.

    1. Sve se vrti oko trznih centara. Na Kalemegdanu je TC Rajiceva, na BG na vodi je TC Galerija, na drugoj obali reke je TC Usce. Izgradnjom one pasarele za pesake napravice vezu izmedju TC Rajiceve i TC Galerije ( spustite se pasarelom sa Kalemegdana do Beton hale i setate se duz celog renoviranog dela keja pravo do TC Galerije. Izgradnjom ove gondole napravice i vezu izmedju TC Rajiceve i TC Usce. Tri velika trzna centra nacickana oko Kalemegdana i medjusobno dobro povezana su ocigledan dokaz od cega oni hoce najvise da profitiraju. A prodavanje karata od gondole turistima ce im samo doci kao dodatni slag na tortu, posto sem turista ne znam stvarno ko ce placati tolike pare u Srbiji za gradski prevoz.

  2. Samo neka razbacuju pare za gondolu, a mi treba da se vozimo krševima. Za te pare bi moglo da se kupi oko 75 autobusa!

    1. Истина, али знате ли колико ће карта за гондолу бити скупља од аутобуске…

    2. Pesacki most su predlagali i u kampanji za bg izbore ovi “neobavesteni”

      1. Истина је, а такође је истина да се идеја о гондоли вуче још од Ненада Богдановића, а не верујем да је оригинално његова и да не потиче још из 60-тих…

    3. Cena od 15 miliona evra je visestruko naduvana. Zicara su dva velika elektromotora na svakoj strani, neka svaki kosta po milion evra (a i to je previse), par kilometara kablova, neka i oni budu ukupno milion (a i to je previse), gondole za zicaru – dvadeset komada po 50 hiljada evra (i to je prevelika cena, ne radi se o mercedesima E320, ali idemo siroko), plus pristupne kucice na obe strane ukupno milion i svi gradjevinski radovi jos jedan milion, dolazi se do ukupne brojke od 5 miliona evra, i to sa vec prenaduvanim cenama. Tako da je od tih 15 miliona evra minimum 10 miliona cista kradja od naroda.

  3. Zašto breee niko ne pominje nešto što je primereno KaleMegdanu-tvrđavi?
    KATAPULT,ZIPLINE

    1. Пази, стварно! Па, хајде да се извинимо Турцима и замолимо их да врате посаду на тврђаву…

  4. Predlog rešenja da se jedna loša ideja o gondoli popravi sa drugim rešenjem – mostom, je isto kao kada fudbalski sudija pokušava da napravljenu grešku ispravi, odnosno kompenzuje svojom drugom, najčešće, opet pogrešnom odlukom. Najsvežiji primer je Slavija, gde je previd da ne postoji prilaz fontani, kompenzovan izradom neke betonske terase, ispostaviće se ružne i krajnje neupotrebljive. Zato je rano otkrivanje greške u bilo čemo, izuzetno važna stvar, pa je bolje je odustati od takvog rešenja jer to najmanje košta u svakom pogledu.

  5. jel neko uopste primetio treci, po meni najbolji predlog evropske komisije, prekorecni saobracaj malim ekoloskim brodicima koji po meni najvise odgovaraju tvrdjavi i dozivljaju romantike i proslosti za kojm zapravo tragaju posetioci tvrdjava a i najkonkretnij novac kroz naplacivanje. naravno odradice resenje u kojemu ce neki oprati sumnjivi novac a neki zaraditi

  6. Dokle cete pogresno da upotrebljavate pojmove? U pitanju je zicara a ne gondola. Gondola je nesto drugo, pogledeajte malo u enciklopedijama.

  7. U ovom slučaju moram da se ne složim sa kritičarima, ali zaista svako ulepšavanje odurnog, sivog socrealističkog Beograda, koji se tome tvrdoglavo opire (najviše zbog boljševičkopalančkog mentaliteta i ograničenosti bg urbanista i administracije a bome i gradjana) jeste najvažnija borba današnjice u Srbiji !
    Ljudi, shvatite da je modernizacija i ulepšavanje nakaradnog sivila Bg pitanje života i smrti (na žalost, opet tragičnim belim i braon koloritom umesto toplih boja koje donose radost, optimizam i bude preduzetnički duh) .

    Koliki je intezitet te boljševičke zadrtosti, neznanja i neprimećivanja, govori nam podatak da se u srpskoj javnosti ili urb struci, NIKO još NIKAD nije zauzeo da Beograd promeni svoj odurni koloritet!

    O tome decenijama ni reči!

    Kao da to sivilo, ružnoća i depresivna vizura naših fasada,krovova i oblika gradjevina NIKOM ne smeta.

    Ja vam sad kažem, svi zajedno, niste normalni.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 24. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.