Od ukupno 90 šabačkih taksista više od polovine uputilo je peticiju predsedniku Opštine Milošu Miloševiću da se izmeni postojeća Odluka o auto-taksi prevozu putnika. Naime, raspored taksi vozila određuje se prema stajalištu, što znači da više posla imaju oni koji polaze sa Autobuske stanice i Tržnice.
Od ukupno 90 šabačkih taksista više od polovine uputilo je peticiju predsedniku Opštine Milošu Miloševiću da se izmeni postojeća Odluka o auto-taksi prevozu putnika. Naime, raspored taksi vozila određuje se prema stajalištu, što znači da više posla imaju oni koji polaze sa Autobuske stanice i Tržnice. Nezadovoljni taksisti traže da se uvede tzv. kružni tok, i da posle završene vožnje taksisti ostanu na tom mestu i čekaju novu mušteriju. Oni smatraju da su u neravnopravnom položaju budući da sastavljaju kraj s krajem dok njihove kolege na prometnijim mestima zarađuju mnogo više.
S druge strane konkurencija je učinila dobro građanima jer su za razliku od prethodnog perioda usluge znatno jefitnije. Tako se za kilometar-dva vožnje ranije plaćalo nekoliko stotina dinara, dok se danas polazak plaća od 25 do 30 dinara, a kilometar 35 dinara. S obzirom na to da u gradu ima oko 250 ulica, a periferija je udaljena dva do tri kilometra mnogim građanima se više isplati da plate taksi nego da koriste svoje vozilo. Time se smanjuje i gužva na parkiralištima, a građani dobijaju kvalitetnu i brzu uslugu. Čak i za duže destinacije Šapčani mogu da računaju na taksi. Primera radi do Beograda pojedini taksisti vozili su za oko 3500 dinara, dok je na primer cena prevoza beogradskih taksista do Šapca barem dva puta skuplja.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.