Gugl je danas najavio da će pojačati kontrolu oglašivača na ovoj platformi u okviru napora da se eliminišu prevare zbog pandemije korona virusa.
Ova inicijativa je usledila zbog sve veće zabrinutosti vezane za reklamiranje lažnih lekova protiv korona virusa.
Gugl će početi da proverava oglašivače, najpre u SAD, a potom i širom sveta.
Ovaj svetski lider za digitalno reklamiranje je još 2018. godine uveo proveravanje političkih oglašivača od kojih je tražio da naznače gde se tačno nalaze.
„U okviru ove inicijative, oglašivači će morati da slede program provere za kupovinu oglasnog prostora na našoj mreži“, naveo je zvaničnik Gugla Džon Kanfild i precizirao da će oglašivači morati da daju lične podatke, podatke preduzeća i ostale informacije koje potvrđuju njihov identitet i zemlju u kojoj rade.
„Ta promena će omogućiti ljudima da lakše shvate ko stoji iza reklame koju vide na Guglu“, naveo je Kanfild.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.