IAB: Netačni rezultati merenja 1Foto: Freeimages / Paul Pasieczny

Komitet Interactive Advertajzing Biroa (IAB) Srbije za merenje auditorijuma saopštava da je, zbog uočenih nepravilnosti i nepotpunih pravila koja regulišu merenje i tehničku postavku, prosledio kompaniji Gemius spisak zahteva čiji je cilj uvođenje jasnih i jedinstvenih ograničenja, koja se odnose, pre svega, na saobraćaj sa mobilnih uređaja.

Isključujući desktop (PC) posete, podaci istraživanja prikazanih na sajtu www.audience.rs nisu rezultat jedinstvene metodologije merenja, zbog čega ih IAB Serbia Komitet za merenje auditorijuma smatra netačnim i nevažećim, ukazuje se u saopštenju.

Kako se najavljuje u saopštenju, „Gemius Audience će sa sajta www.audience.rs ukloniti podatke „mobile“ i „combined“ merenja, koji su nerelevantni, počev od decembra 2014″.

„Pomenuti rezultati će postati vidljivi onog trenutka kada se počne sa primenom jedinstvene metodologije“, ističe Komitet Interactive Advertajzing Biroa (IAB) Srbije za merenje auditorijuma.

Rok za usaglašavanje pravila i ograničenja za sve medije koji su deo istraživanja je 31.mart 2017.godine, navodi se u saopštenju, pa se prvi relevantni podaci za sve platform očekuju početkom maja 2017.

Interactive Advertajzing Biroa (IAB) SrbijA je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari