Youtube kanal IDJKids došao je do milion pretplatnika i na taj način istoimenu, a jednu od najpoznatijih dečijih televizija podigao na prvo mesto TV kanala na ovim prostorima čiji je YouTube dostigao ove brojke.
Tim povodom, IDJKids na svom kanalu objavio je i prvi 3D video kao poklon i zahvalnicu svim ljudima koji su ukazali svoje poverenje, a pesma pod nazivom “Kada dete želi malo zabave” ujedno je i himna IDJKids-a.
Kada dete želi malo zabave: https://youtu.be/zc_GcSuQXzI
Budući da je IDJ kompanija među retkima čija čak dva YouTube kanala imaju više od milion pretplatnika, na taj uspeh osvrnuo se i direktor IDJKids televizije Marko Radovanović.
“Jako sam zadovoljan. Ovo je jedan pokazatelj da pored toga što je IDJ lider u muzičkoj industriji i entertenment-u, sada smo pokazali da i na polju gde je najmladja publika znamo da pronađemo taj neki x faktor da se publika veže za kontent koji plasiramo i velika je stvar” rekao je Radovanović.
On je dodao da će i ubuduće sigurno nastaviti da rade ono što najbolje znaju, a to je upravo proizvodnja kvalitetnog programa za decu.
“Ključna je stvar da roditelji zavole to što njihova deca gledaju. Deca mogu svašta da gledaju, ali kada roditelji prihvate to i biraju vas, to je odlična preporuka za dalje” poručujue Radovanović.
Marko Radovanović – IDJKds je najzabavnije mesto za najmlađu publiku: https://youtu.be/VRuc7Dlqgh8
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.