U proteklih pet godina od kada funkcioniše Sistem 48, građani inđijske opštine pozvali su kol centar 25.000 puta predlažući ili zahtevajući da se reše komunalni ili neki drugi problem iz domena lokalne uprave, javnih preduzeća i ustanova.
Vlast je bila u obavezi da u roku od 48 sati od primljenog poziva odgovori da li će i kada njihov problem biti rešen što je u 99 procenata bilo tako. Samo u 2009. godini upućeno je 3.500 poziva, najviše Opštinskoj upravi – 1.198, od toga 785 komunalnoj inspekciji. Direkciji za izgradnju opštine u ovoj godini pozivi su upućeni 1.081 put, a od toga su se 663 zahteva odnosila na javnu rasvetu. Slede zatim zahtevi upućeni Komunalcu, Vodovodu i kanalizaciji, Ingasu i Domu zdravlja. Na ovaj način građani su u prilici da utiču na trošenje budžetskih sredstava, a vlast da dvonedeljno kontroliše rad opštinske uprave, javnih preduzeća i ustanova.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.