Intervalski red vožnje javnog prevoza: Ozvaničavanje haosa na beogradskim ulicama?

Ostavite komentar


  1. U Svajcarskoj postoji red voznje. Ako npr.stoji da ce biti na stanici u 15:23 i bice,bilo da je spic ili nije. Ne znam kako to postizu,ali moguce je. A nas samo lazu.

  2. Setite se 90ih i budite srecni sto prevoz nikad bolje funkcionisao nije. Na to sve je i jeftin.

  3. Da se uvede i dinamicko placanje karte. Ako autobus dodje u roku od 5 minuta, da se kupi karta, ako ne dodje onda nista – onda dinamicno ne platis.

  4. uređena država po svim elementima, koga bi bilo briga, pta govori predsednik, vlada, itd!
    Oni funkcionišu na jahanju stresnih situacija, koje poprilično doziraju!
    kad građani izraze svoje nezadovoljstvo, jer oni sve finansiraju, okrenu sve protiv istih građana, sa bombastičnim optužbama, da je to protiv predsednika i države!
    Alo, mislite malo! Kad budu institucije nezavisne i funkcionisale u skladu sa ustavom i zakonom, i na osnovu podzakonskih akata, tek onda možemo govoriti o slobodnoj državi!

  5. Ko je saobraćajni inženjer koji se bavio javnijem gradskijem prevozom,
    i ko ima malo poslovne etike,
    treba da se stavi na raspolaganje Šapiću,
    da mu pomogne da se uspostavi pristojan javni prevoz u Beogradu,
    bez obzira na političko opredeljenje, bez obzira koji ,,gazda“ će uzeti pare i sl….Neka inženjeri od integriteta obračunavaju ture privatnicima, pa da vidimo ko će uzeti novce a kome će zapaliti privatni auto, u prvom stepenu….
    Lekar te ne pita da li si za SRS ili SPS, nego te leči…
    Inače, direkcija za javni prevoz ima kadrove koji se mogu klasifikovati u grupe od vrhunskih inžinjera do bivših vozača tramvaja, ali FALI LJUDI, dispečera,OTPRAVNIKA,……Šapić treba da oglasi potrebu za kvalifikovanim ljudima koji mogu biti od koristi u rešavanju saobraćajnih problema u City of Belgrade….

  6. Problem javnog prevoza je najvažniji problem u Beogradu, bez rešavanja istog sve ostaje samo prazna priča. Ja svaki dan jedva dolazim na posao i jedva se vratim kući, ko ima malo školsko ili vrtićko dete koje treba da preuzme, zna kakav je to stres.
    Neophodno je stručnim i pametnim ljudima poveriti rešenje tog gorućeg komunalnog problema, a ne neukim partijskim poslušnicima.
    Gnev naroda u vozilima javnog prevoza i na stajalištima je ogroman, ljudi plaćaju uslugu koja nije uredno pružena, stalno svi žure i uporno svi kasne.

  7. Kao korisnik gradskog prevoza u Beogradu tvrdim da je i ovako haos u prevozu i čini se kao da i nema reda vožnje jer se situacija menja iz dana u dan. Autobusi čas idu u normalnim razmacima a onda ih nema, pa je gužva i raste nervoza zbog čekanja. U jutarnjim časovima ima reda vožnje, posle podne u popodnevnom špicu često je katastrofa. Putuje se na toj relaciji Blok 61 – Sremčica sat i po i duže. Koristim linije 89 i 511 za prevoz na posao i sa posla, za ostale linije neznam.

  8. Šapiću, na šta liči horizontalna signalizacija??
    Ne vidi se ništa i zahteva farbanje!!!

  9. za stoku-prevoz stočni!!! Dobar vam Gangula i njegov šef – glasajte za njih i ne zaboravite-stanite pod nadstrešnicu!!!!

  10. @ Slobodan 29. novembar 2024. u 11.07

    Ma sta 90-tih!? Setite se 1890-tih, tada je javni prevoz bio jos gori.
    Izvanredno glup komentar.

  11. Dakle, „prevoz će se plaćati tek kad bude dostojan čoveka“ – tako reče gos’n gradonačelnik…

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bojana Stefanović, glumica

Ako želite da podržite Danas i da podržite nezavisno novinarstvo u Srbiji, pravi način da to uradite je da se pretplatite i postanete član Kluba čitalaca Danasa.