Ipak se menja trasa beogradskog metroa

Pobeda građanskih udruženja, Komisija za žalbe Grada Beograda odlučila

Ostavite komentar


  1. Taj krak će se graditi čim se završe sve planirane linije, tamo negde kad niko ko danas čita novine više ne bude živ. Ali – pobedi se u zube ne gleda.

  2. Mnogo ljudi iz drugih gradova Srbije dolazi u Klinicki centar i to bi im puno znacilo, da mogu direktno metroom, ali eto, nemaju sluha za to.

  3. Taj krak jeste najudaljeniji, ali najveći broj putnika je i dalje na pravcu Surčin-Pančevački most.

  4. Sta je sa levom obalom mi i dalje prelazimo pancevac svaki dan dva sata u jednom pravcu?

  5. Ko bre još veruje u to. Metro samo zamlaćivanje . Možda za 20 godina počne da se gradi.

  6. Skupljaju se poeni za pretstojeće izbore. Prva linija će se graditi zbog Beograda pod vodom i planiranog naselja u Makišu, ostale linije kad bude trebalo za buduća elitna naselja prestonice mafijaške Srbije.

  7. Nij u pitanju nikakva pobeda .Normalno je dogovarati se.Samo što vi retardu to ne kapirate.

  8. E, crni džablebi kao po običaju ni ušta ne veruju. Da ste imali malo više radnog staža kao i radnih navika. Ne bi pljuvali i sve ostalo što ste tvrdili. Da nikad neće biti izgrađeno. Smešni ste.

  9. Konačno, dugo iščekivani metro u Beogradu počinje da se gradi, Srbija se polako diže. Ono što ne uspeše Sloba, Koštunica, Đinđić ni Tadić, uradiće Vesić!

  10. pa i ne mora da ide u radnicku Rakovicu, ali glasovi odatle nece sigurno isi „naprednima“

  11. Istok zapad grada je ogroman problem za saobraćaj.. Znači i Mirijevo, i Karaburma i Profesorka kolonija iDorćol, i centar i dalje Senjak, Banovo Brdo, Čuksrica, Železnik, Umka.. Ali pravac kroz naselja, a ne pored, i ne na najnižim tačkama nadmorske visine, nego negde na srednjim.. I na 500 metara izmedju stanica.. Olakšati saobraćaj, na Mirijevskom bulevaru, Višnjičkoj, Bul despota Stefana, Kneza Miloša, Bul vojvode Mišića i itd.. A tu je glavni krkljanac, te blizina Kliničkog, Glavne Žel. stanice, odvajanja ka mostovima i itd..
    .

  12. Auh, pa sad mora da se resava zalba, pa onda opet neka zalba. Ma poceli bi oni da rade, ali ne mogu od resavanja zalbi…

  13. Ima para za metro a nema para za lokdaun koji nam je preko potreban da bi sprečili pošast koja nas masovno ubija!? Iz perspektive Kovida 19, izgradnja metroa u prestonici je potpuna besmislica.

  14. @SSM Ako Vesić i kompanija koji očigledno i mimo želje i volje stručnjaka ali i građana BG, verovatno vođeni samo ličnim interesima, zaista hoće da se odluče za delimičnu izmenu trase, zašto se tako ludački bore protiv prolaza metroa tik uz žel. stanicu Beograd-Centar (Prokop), Kliničkog centra, nove autobuske stanice u nekoj nedođiji na Novom Beogradu i aerodroma Nikola Tesla ali i centra BG ili stanice Vukov spomenik? Postavlja se pitanje kojim to bogatašima koji će kupiti ili dobiti na poklon stanove u BG na vodi treba metro kada ih voze lični šoferi ili imaju sopstvena skupa vozila koji sami voze? Njima će biti ispod časti, kao i danas BG „Dedinjašima“ da se voze autobusima- često šklopocijama, u leto vreli, u zimi hladni!

  15. U svim gradovima, koji imaju metro, stanice metroa su uvek pored glavnih zeleznickih i autobuskih stanica, bas zato da bi ljudi mogli brzo i lako da presedaju sa jednog na drugi tip transporta. Samo kod nas prave metro daleeeko od glavne zeleznicke stanice, koju ionako 90% gradjana Beograda ne moze da nadje (o gostima prestonice da i ne govorim). Praviti metro stanice u Beogradu na vodi, gde su stanovi dostupni samo bogatasima je besmisleno – onaj ko ima stan u Beogradu na vodi nece sigurno na posao metroom.

  16. Dobar način da se skrene pažnja sa mnogo bitnije činjenice!!! A to je da su ovi „eksperti“ bez trunke odgovornosti i bilo kakvog potrebnog znanja na temu projektovanja metroa, pljunuli kako na jednu od najeminentnijih ustanova u našoj zemlji, Građevinski fakultet u Beogradu, tako i na čitavu struku, nauku i inženjere koje je taj fakultet iznedrio. Od kojih ima onih koji su svetskog glasa i zaslužni za neverovatne projekte širom sveta. Sram vas bilo i stidite se svojih postupaka!

  17. Pobeda?
    Ovo je smejurija a ne pobeda.
    Razaranje naseg grada (starog pogotovo) se nastavlja punom parom, zida se pomahnitalo za novu elitu, koja nema nameru da ode, stavise temelji su udareni i ide se dalje i dalje, metro je sledeci projekat.
    Trasa nije pomerena ni metar, a ova lakrdija od ‘kraka’ ce biti razmotrena za 4 godine kada budu novi izbori. Centar i Novi beograd nisu prioritet, ni nesnosne guzve koje ce uskoro biti jos vece, kada napune K Distrikt i Novi Dorcol sa ‘novim’ Dorcolcima, jer te stancine od 200- 300 i ko zna koliko hiljada evra se ne grade za normalne gradjane, vec ove uspesne nezajazljive gospodare nasih zivota. Ti gospodari se pitaju i za Metro a ne mi, njima treba nov projekat za zgrtanje miliona, a to je Makis i nista ne znace ove smesne inicijative niti ce ista promeniti. Jedino resenje je : STOP DALJIM PLANIRANJIMA i GRADNJI METROA i TO ODMAH ! JAVNA RASPRAVA (STO U VUCICEVOJ DRZAVI NE POSTOJI) O METROU, LINIJAMA , PRIORITETIMA… NAKON TOGA MOZEMO PRICATI O POBEDI NAS BEOGRADJANA ZA OSPOBODJENJE NASEG DIVNOG GRADA OD POMAHNITALIH KAPITALOM SAMO VODJENIH UZURPATORA!

  18. Ne znam zasto ni u sta ne verujete,tako se pricali I za Bgd na vidi,pa se gradi uveliko.
    Naravno sad ce komentari tipa ko se koliko ugradio,tako je bilo I sa mostom na Adi,Djilas ukrao,cena prevelika,ne treba tu da bude,it’d.

  19. U ovom istoriskom trenutku stvarno nema smisla komentarisati ponašanje radnji dela izabranih(naravno na izborima)

  20. Doći ću za pola sata iz NS u BGD, a za sat ili malo više u centar. Genijalno rešenje.

  21. Daklem ( Cesta uzrecica Mije Aleksica u parodijama) je naj veca glupost da podzemna zeleznica ne prolazi kod zeleznicke stanice gde stize brzi( sta brzi naj brzi ikada) iz Budimpeste,kao i sa vojvodjanskih stanica gde narod hrli u Beograd na posao,lecenje,utakmice,proteste ( e zbog tih protesta treba takvima otezati da ucestvuju u protestima koji se ocekuju u buducnosti zlanih vremana).Takodje i vozovi sporiji ( naj brzi ikada od svih sporih vozova za vreme zutij) gde juzna pruga donosi zelenis na beogradske pijace.

  22. Po predlozenoj trasi metroa bicemo jedinstveni u svetu (sto izgleda istorijski tezimo) jer nijedna linija neprolazi kroz dve kljucne tecke u svakom gradu: glavnu železnicku stanicu i klinicki centar koje bi trebalo da imaju nekoliko hiljada posetilaca dnevni. Usmenu najavu prestavnija grada da ce biti povezani nekom pasarelom je ????? jer su upravo ti gradjani procentualno sa najvise prtljaga ili su slabog zdravlha

Ostavite komentar


Društvo

Koliko Šapićevi besplatni vrtići utiču na ishranu dece? 8

Koliko Šapićevi besplatni vrtići utiču na ishranu dece?

Prošlonedeljni jelovnik predškolske ustanove "Čika Jova Zmaj" na beogradskoj opštini Voždovac skrenuo je pažnju javnosti posebno zbog fotografije ručka koji su mališani imali u ponedeljak, a na kojoj se vidi kupus sa makaronama. Fotografije je na društvenoj mreži “X” objavila potpredsednica Gradskog odbora SSP Tijana Šerbula, ocenjujući da je ishrana dece ponižavajuća.

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.