Samo 18 odsto vozača zna kolika je zakonom dozvoljena količina alkohola prilikom upravljanja vozilom, 46 odsto ljudi samo misli da to zna, dok 28 odsto vozača smatra da njihova kultura dozvoljava da se upravlja vozilom pod uticajem alkohola.
To je rezultat međunarodnog istraživanja koje je sprovela kompanija Hajneken u deset zemalja sveta, koji su danas predstavljeni studentima Fakulteta organizacionih nauka u okviru globalne kampanje „Kada voziš, nikada ne pij“.
Posledice vožnje pod dejstvom alkohola, kao i primere iz saobraćaja, prikazao je studentima predstavnik Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović.
Studenti su imali priliku i da učestvuju u različitim obrazovnim aktivnostima koje je pripremila kompanija Hajneken Srbija – da probaju naočare koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola, kao i da provere brzinu svojih refleksa na specijalnoj mašini, kako to rade profesionalni vozači.
Hajneken i Komitet za bezbednost saobraćaja uspešno su sproveli radionice o odgovornom konzumiranjhu alkohola na četiri fakulteta Univerziteta u Beogradu – Fakultetu organizacionih nauka, Pravnom, Saobraćajnom i Ekonomskom.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.