Predstavljajući televiziju Nova S, koja je aplicirala za nacionalnu frekvenciju, izvršna direktorka United Media Aleksandra Subotić istakla je da UM posluje u osam zemalja jugoistočne Evrope, da je na tržištu Srbije prisutna od 2006. i da je prepoznata po kvalitetu svog programa.
– TV N1 je pokrenuta 2014. a Nova S 2019. i za tako kratko vreme postigla je zapaženu gledanost. Naši programi su prepoznatljivi po imperativu kojim se vodimo, a to su medijske slobode i nepristrasnost u izveštavanju – ukazala je Subotić.
Od svog nastanka do danas Nova S je postigla kontinuiranost rasta gledanosti, ali i kvalitet programa koji se razlikuje od drugih televizija, naglašeno je na prezentaciji.
Direktor Nove S Predrag Pavlović istakao je da su se borili za gledanost, ali da su objektivnost i društvena odgovornost nešto na čemu su insistirali, i čega će se držati i ubuduće.
Džordž Makris, programski direktor na nivou medijske grupe, ukazao je na neki od budućih sadržaja Nove S – 100 sati serijskog programa, vraćanje kviza Milioner, rijaliti, poput Servivora ali „bez seksa i diskriminacije“, uz mnogo toga još.
Gde ste registrovani – pitala je Olivera Zekić, aludirajući na Luksemburg.
– Nova S je novoosnovano društvo, produkcioni kapaciteti vezani za Srbiju se nalaze u Srbiji, poručili su iz Nove.
Finansijski su samoodrživ projekat, poručili su na kraju predstavljanja elaborata.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.