U Užicu je juče ozvaničen početak rada Sistema objedinjene naplate, koji je otvoren u prizemlju zgrade Elektrodistribucije, u ulici Dimitrija Tucovića broj 40.
Projekat uvođenja ovog sistema, koji je koštao 90.000 evra, od čega je veći deo obezbedila Evropska unija, a užička opština oko 16.

U Užicu je juče ozvaničen početak rada Sistema objedinjene naplate, koji je otvoren u prizemlju zgrade Elektrodistribucije, u ulici Dimitrija Tucovića broj 40.
Projekat uvođenja ovog sistema, koji je koštao 90.000 evra, od čega je veći deo obezbedila Evropska unija, a užička opština oko 16.000 evra, realizovan je u saradnji sa Evropskom agencijom za rekonstrukciju, Stalnom konferencijom gradova i opština u Srbiji i užičkim Javnim preduzećem Stan, kroz Program Exchange.
Početak funkcionisanja Sistema objedinjene naplate svečano su označili Jan Edvin Vanders, konsultant Exchange programa, predstavnici Evropske agencije za rekonstrukciju, partnerske opštine Monfalkone, Stalne konferencije gradova i opština i predsednik užičke opštine Tihomir Petković, koji se donatorima zahvalio.
Građani će ubuduće na kućne adrese dobijati jedinstveni račun za komunalne usluge, koji će moći da plate na jednom mestu.
Kako je rečeno, prednosti ovog sistema su jedinstveni račun kojim će biti obuhvaćene usluge grejanja, iznošenja smeća, naknade za građevinsko zemljište, održavanja stanova i druge, koji će građani moći da plate u delovima ili u celokupnom iznosu.
S druge strane, smanjiće se troškovi naplate komunalnih usluga, formirana je jedinstvena elektronska baza podataka, a javna preduzeća, poboljšanjem kvaliteta svojih usluga, postaće istinski servis građana.
Inače, ovakav sistem naplate komunalnih usluga već je uveden u većim gradovima Srbije, a koordinator naplate u Užicu je opštinsko Javno preduzeće Stan.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari