Jel planirate da rađate Srpčiće?

Vojvođanska banka nakon burne reakcije javnosti povukla reklamu

Ostavite komentar


  1. Reakcija na reklamu je dodatna reklama. Da nije, ja npr. ne bih ni pročitao o njoj ovde.

    1. Onda znaci nisi nista ni razumio a i ni naucio.
      Procitaj ponovo,ali iz pocetka.
      …….

  2. Borkinje na drzavnim jaslama, koje obicno govore, lenjo i kroz nos….nista ne pogadja, kao velicanje zdrave porodice
    Eto teme

    1. Jeste, nema ništa gore što je moglo da snađe zdravu porodicu nego ideja da žena mora da se tretira kao ljudsko biće, a ne lična svojina muškarca.

      Ne smemo javno da poredimo žene sa polovnom robom? Ah, propast, tragedija, katastrofa! Ubiše instituciju porodice!

  3. Reklama možda u šaljivom duhu targetira srpsku populaciju (što sa marketinškog aspekta nije ništa sporno, jer su većina u Srbiji ipak Srbi), ali su stambeni krediti dostupni svima. Čudi me kako u Danasu nisam nikada pročitao da je „Prosperitas“ program diskriminatorski jer korisnici tih kredita mogu da budu samo Mađari. Ko želi da bude uvređen, uvek će naći razlog. Pustite ljude da slobodno posluju, pa će samo tržište presuditi da li je nečiji marketing dobar ili loš.

    1. Kome to „nama“? Decu majke radjaju samo sebi i svom partneru i nikome drugom. Zene nisu masine za radjanje, niti je radjanje stvar bilo kakvog patriotizma.

      1. Samo sam čekao da lupi neka sestra slatka.
        Kako mislite da ljudska rasa opstane ako žene ne budu rađale ili budu rađale „za sebe“.

  4. Nije to nista. Devedesetih je jedna fabrika guma imala sledecu reklamu: od struka nadole gola devojka radi spagu, i iznad nje pise : prianja za svaku podlogu. To je stajalo na Dusanovcu kod auto puta na bilbordima godinama.

  5. Dobro, ali moderni marketing je sustinski ‘inzenjerska nauka’ koja se uvek bazira na direktnoj percepciji Sveta oko sebe, njihovih zrtava, ‘potrosaca-klijenata’. Cilj je uvek da ih zainteresuju i blago isprovociraju, da bi im nesto prodali!
    Za to sto obudovele glasacke mase vucicevih neoradikala padaju upravo na ovakve najvulgarnije, primitivne seljacke fazone, ne snose odgovornost oni koji takve reklamne kampanje prave ili oglasavaju, vec oni koji ih konzumiraju. Marketinski profesionalci samo rade posao za koji su skolovani i placeni, i odgovaraju na sveukupne intelektualne i duhovne okolnosti (i potrebe) sredine u kojoj deluju. Drugim recima, … pitanje je; kako prodati nesto kreaturi koja ne propusta ni jednu epizodu Rijalitija?! Mozda to nekoga vredja, ali to je Vuciclend u kome svi zivimo.
    Gornji clanak je stoga, cista zamena teza!

  6. Mene je kao zenu više uvredila njena „odbrana“ zena nego sama reklama. Gomila budalaština! Nikad se nisam osećala uvređeno zbog bilo kakvih sekstističkih niti kakvih drugih komentara, jer mi je pre svega bitno šta ja mislim o sebi a ne kako me drugi vide! Sve je u glavi!

  7. Politicki korektno pitanje bi bilo: ‘Koliko ces dezertercica da mi rodis?’ A onda ti kredit ni ne treba. Poznato je da je dug zao drug tako da bi na kraju svi bili ‘hepi’…Skoro svi… Ili bar u ‘krugu dvojke’…

  8. Markentiške organizacije su podložne eroziji kreativnosti, kao i sve živo u našoj zemlji. Uskoro se mogu očekivati i reklame informersko stila, recomo “Uzmi kredit, kupi gajbu, neka komšije crknu od muke.“ Ili, “Ponuda od koje bruji planeta. Uzmi keš i pošalji zlotvorima snažnu poruku.“

  9. Ma jok.Kakvi Srpcici?Ima dosta migranata I jevtinije je.Tajkunu je vazno da proizvodnja ide, a ko radi nije vazno.Problem je samo sto nema dovoljno ROBOTA da zene ROBOVE.

  10. Poverenica ima zadatak da depopulise Srbiju, da smanji broj porodjaja i za dogledno vreme kada Srbija ostane bez stanovnika tu nasele neke druge nacije. One nacije koje prepoznaju uloge raznih Brankica, uspece da prezive naredni period, oni koji se ne obracunaju sa takvim destruktivnim pojavama – nestace sa lica zemlje.

  11. Izgleda da su svi zaboravili reklamu za Sava gume, gde je potpuno gola žena i pozi ženske špage, sa sloganom „prijanja za svaku podlogu“. Postoji i statistika povećanog broja saobraćajnih nezgoda na mestima gde su ti bilbordi bili postavljeni.

  12. Evo žensko sam, majka sam četiri Srbina, i ne shvatam šta je tu uvredljivo! Ostvarila sam se i akademski i profesionalno, ali nešto najuzvišenije u mom životu su moji Srpčići! Možda me vreme gazi, ali ja ovaj šatro feminizam i autošovinizam ne razumem.

    1. Ostvarila si se akademski, a ne mozes da razumes da je to sto je tebi radjanje dece „najuzvisenije“ samo tvoje misljenje, a ne univerzalna vrednost?

      1. Ја свој коментар и износим као своје мишљење, а не као команду за друге. По Вама немам право ? Имам ли по Вама право да се изјасним као Српкиња, православка, срећно удата, мајка четири сина или треба да будем са 45 година без сталне везе, без деце, да волим све што воле млади, да се претварам да ми је и даље 23 године и да жицкам новац од маме и тате за путовања.

  13. Mi smo dno ljudskosti i civilizacijske pristojnosti. Sta znaci Srbin biti, halo ljudi? Nesto posebno,vec i vrednije od kolege Hrvata na poslu, prijatelja Bosnjaka ili nekog drugoga?! Zaista to propovedamo? E pa ond, voda nas odnela dabogda. Mutna i duboka!

    1. То што ти кажеш да си Србин јасно и гласно, не значи по аутоматизму да бити Хрват или Бошњак не ваља.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Andrej Josifovski Pijanista, arhitekta i vizuelni umetnik

Danas čitam danas, da se ne bih osvrtao sutra.