Jevtić: Krivi vozači, ne Železnice 1Miroljub Jevtić Foto: Infrastruktura železnice Srbije (arhiva)

Generalni direktor Infrastrukture Železnice Srbije Miroljub Jevtić danas je, povodom snimaka na društvenim mrežama na kojima se vidi da je na prelazu u Majuru kod Šapca rampa dignuta dok voz prolazi, za to okrivio vozače drumskih vozila jer oni, kako je objasnio, lome polubranike.

Jevtić je, u pisanoj izjavi, objasnio da se od devet zastoja čak pet odnosilo na lomove branika i polubranika, u dva slučaja su nepoznata lica oštetila taj putni prelaz, a u dva su postojali „tehnički problemi, koji su rešeni za manje od sat vremena“.

Jevtićeva izjava usledila je nakon što je televizija N1, posle objava snimaka građana na društvenim mrežana napravila prilog u kome stanovnici Majura ukazuju da im je bezbednost ugrožena i da te rampe često ne rade. Majur je bio jedan od najnebezbednijih prelaza u Srbiji, a onda je tokom kampanje za izbore u toj mesnoj zajednici resorna ministarka Zorana Mihajlović obećala izgradnju rampe, što je u martu 2016. i učinjeno, a prema njenim rečima, to je koštalo 100.000 evra. Jevtić objašnjava da se za skoro tri godine, otkako je prelaz postavljen, tu nije desio „ni jedan vanredni događaj, ni jedno povređeno, ni usmrćeno lice“.

Posle teške nesreće kod Niša u decembru gde je voz na pešačkom prelazu udario u autobus i sedam osoba je poginulo, na društvenim mrežama počeli su pojavljuju snimci iz cele Srbije, gde se vidi kako rampe nisu spuštene, a voz prolazi. Više snimaka je sa prelaza u Nišu i okolini, a pored Majura tu je i rampa u Štitaru kod Šapca, kao i u Pančevu, Rumi, Zrenjaninu, Zmajevu, a televizija Prva je u direktnom uključenju snimila prelaz u Rakovici u trenutku dok voz prolazi, a rampa je dignuta. Jevtić tvrdi da je u 2018. godini zabeležem enorman porast lomova polubranika i branika na putnim prelazima u Srbiji, čak 3.700, a pre je prosek bio 2.100.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari