Jovanović (CLS): Grad Beograd namerava da oduzme od GSP-a linije prema Novom Beogradu, Paliluli, Grockoj, Voždovcu i Zemunu

Ostavite komentar


  1. Ocito treba neke pogone zatvoriti i dobiti prostor za nove solitere, a sto vec sad nema dovoljno parking prostora koga briga ,vazno da se plaknu pare i prevedu u legalne tokove

  2. Plan je da se najpre ugasi autobuski i jedini tramvajski depo na Novom Beogradu, a zatim i trolejbuski pogon na Dorcolu.
    Razlog, odlicne lokacije za gradnju hiljade stanova idealnih za pranje novaca.

  3. Nemoguće je izboriti se protiv bahatih investitora.Bilo koja stranaka da dodje na vlast oni će i dalje graditi…Svi su zaradili…

  4. Godinama smo izloženi maltretiranju privatnog autoprevoznika na liniji br.51. Zvala, radpitivala se, rekli mi u sekretarijatu:“ znate, ne možemo ništa da uradimo, one tu „liniju“ dobio na tenderu“??? Hoćete da mi kažete, da ono što ne valja, a pri tom ga plaćam, ne mogu da promenim?? Da vidimo! U ove ostale „igrarije“ neću da ulazim! Ovde odavno ništa nema smisla!

  5. Sve se radi da bi se grad „dokopao“ trenutno najatraktivnije lokacije (čitaj građevinske parcele) na N.Bg, a to je garaža/Ramiza GSP-a i „dodelio“ je svojim pulenima po principu sile (požari u Depo-u i ENJUB-u, bespravno rušenje u Hercegovačkoj ulici i sl.)

  6. Odlična ideja ali jedino pod uslovom da ne dobijaju ni finar iz budžeta .U javnom vlasništvu treba da ostanu samo nerentabilne linije koje mogu da rade samo uz subvencije, a sve koje su komercijalno samoodržive treba privatizovati. Pa ako vas privatnik pusti da se vozite za džabe kao što vas pušta GSB, onda neka propadne.

  7. Kakve reforme i od tolike važnosti. Tehnička vlada, po srpski, vlada koja je dala ostavke zbog raspisivanja izbora, a nije reizabrana, tj. nije nova sazvana, ima minimum ovlašćenja!!!

  8. Bice to ,,odlicno“ resenje. Imate primer linije 511 gde otprilike svakodnevno se kvare dva autobusa a jedan izgori, a cisto da gradjani prvo operu sediste pa onda sednu i bilo bi dobro kad bi mogli i autobusi da se operu. Ma ,,idealno“ resenje

  9. Sta je problem,vecina vozaca ce preci kod privatnog prevoznika sigurno ce biti manji troskovi nego sto su sada jer se krade nemilice,svacije je nicije a sto se tice lokacije pa nije normalno da imate garaze okruzene zgradama naravno da to treba da se izmesti na periferiju,sadasnje garaze su nekada bile periferija vise nisu

  10. AU tesko namaako svi privattnici budu radili kao privatna linija 20 KASNICE NAM DECA U SKOLE VRTICE A ZAPISLENIMA SMANJENJE PLATA ZBOG KASNJENJA NA POSAO SVAK CAST ODGOVORNIMA ZA JAVNI PREVOZ BRUKA

  11. Koliko se ja secam trazili smo neliberalni kapitalizam.Sad uzivamo u plodovima istog.

  12. Kupite Elektricne autobuse i ubacite ih na linije grackog prevoza kao sto je EKO isplati se i ekoloski je cisto 100% dobro

Ostavite komentar


Društvo

Vučević: Država određuje kada je vreme za raspust 10

Vučević: Država određuje kada je vreme za raspust

Predsednik Vlade Srbije Miloš Vučević izjavio je jutros, govoreći o najavi pojedinih škola da će organizovati nastavu i nakon ranijeg raspusta koji su odredili Ministarstvo prosvete i Vlada, da vreme za raspust određuje država, odnosno resorno ministarstvo, a ne pojedinačne škole, direktori ili profesori.

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.