Jovanović: Katastrofalno stanje vozila u GSP, vlast direktno odgovorna

Ostavite komentar


  1. Kad udjem u bus, pitam se hocemo li stici zivi, kao u filmu Ko to tamo peva, voze nas soferi iz Bangladesa, sad ce to dozvoliti i klincima koji su tek polozili, autobusi kojima se ne zna broj otkazivanja u zadnjih par godina zbog iberturinga i samozapaljenja, mehanicara gotovo i nema, ali je zato vrlo brojan IT sektor u GSP-u. Pitate se kakve veze ima IT sektor sa GSP-om kad karte naplacuje i taj sistem odrzava druga firma (ranije Bus plus, a sad nova Sapiceva), pa odgovor je jasan-BOTOVI!!!! GSP je postala firma botova, pa tek onda javnog prevoza

  2. Сад ће уследити хитан одговор од Гангуле, а шта су урадили они пре мене.

  3. U saobraćaj i gradski prevoz se Jovanović razume kao mala deca u politiku slično ko i on.

  4. Gradski prevoz u celoj zemlji pa i u našem glavnom gradu Beogradu ste vi opozicionari Jovanoviću doveli u jadno stanje krađom u javnom prevozu.

  5. Stanje nije katastrofalno. Stanje je pod kontrolom i pregledi se redovno vrse. Katastrofalno je bilo za vreme vlasti Djilasa.

  6. Пошто господин Бајден није поднео оставку када су каубоји убијали на велико ономад,сада би требао пошто је код нас изгорео аутобус!!!Нема предаје,живела Србија!!!

  7. Postovani botovi i antiprotivni, ako je prethodna vlast kriva zasto vasa vlast nije za ovih godina popravila stanje stvari, imali ste mnogo vremena i uvke dovoljno novca da stanje popravite i hvalite se uradjenim, sve se kod vas svodi to su oni prethodni pa sto ne popraviste ???? bice da ipak ni vi niste nista uradili da se stanje popravi ali lepo zvuci „oni prethodni“ zar ne. Blago vama. Napredno. Ziveli

  8. Pogledajte ko sedi za volanom busa 2000 te primalo 50 vozca 560 molbi pa zakljucite na sta je to spalo

  9. У време СФРЈ, имало смо чак десет фабрика аутобуса. Били смо светски произвођачи, и извозили смо их од Африке, до Америке. Сад немамо ниједну фабрику, исвело се на то да купујемо ђубре за масне паре. Изгледа да су похлепа, мржња и жеља да комшији цркне крава, битнији него напредак државе и еманципација индустрије.

  10. Da bi autobus izgoreo ne treba jedna stvar da bude loša, treba više stvari od jednom. Prvo, kvalitetni autobusi se neće tako lako primiti na vatru, drugo, ako krene vatra, postoji nekolicina sistema koji služe za gašenje, i ako i to ne upali postoji vatrogasna služba koja je trebala da interveniše.

    Činjenica da je CEO AUTOBUS izgoreo je dokaz da apsolutno NIŠTA u autobusu nije bilo ispravno, a imam i informaciju da se protivpožarni aparati i sistemi u opšte ne proveravaju na određenim autobusima.

    Krivica apsolitno ide vlasti, prošla vlast se može svrstati u istoriju već, 12 i kusur godina su imali da isprave greške, više nego bilo koja vlast do sada i urađeno je debelo ništa, ako ne i još gore, vozači su nam neandertalci ili uveženi (ili uveženi neandertalci), autobusi se ne servisiraju i ne proveravaju, protivpožarni sistemi su na nekim autobusima poslednji put provereni pre 15 godina, i direktori u GSPu 99% nemaju nikašta slično završeno ako imaju išta. Nakon 12 godina „napredne“ vlasti, ne samo da se ništa nije promenilo nego da je eksponencijalno gore nego što je bilo. Čak bi nas i anarhija bolje služila od ovoga.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Stevan Filipović, filmski režiser

Da bismo bili savesni građani koji donose prave odluke na izborima, kao i u svim drugim sferama života, potrebni su nam jaki mediji.