Za opstanak savremenih preduzeća na tržištu presudni su kvalitet, marketing, PR i ekološka svest i samo u kombinaciji ovih faktora preduzeće će ostvariti tržišni trijumf, smatra zrenjaninski ekonomista Dalibor Bubnjević. Svoje viđenje privrede u regiji Banata izložio je u nedavno objavljenoj knjizi pod nazivom „Banatska ekonomska eksplozija“.

Za opstanak savremenih preduzeća na tržištu presudni su kvalitet, marketing, PR i ekološka svest i samo u kombinaciji ovih faktora preduzeće će ostvariti tržišni trijumf, smatra zrenjaninski ekonomista Dalibor Bubnjević. Svoje viđenje privrede u regiji Banata izložio je u nedavno objavljenoj knjizi pod nazivom „Banatska ekonomska eksplozija“.
Reč je o svojevrsnom zborniku ekonomskih radova koji je upravo izašao iz štampe u izdanju kuće Art projekt iz Zrenjanina. Recenzenti knjige su ekonomisti Laslo Fuks i Dejan Molnar i književnik Ivan Danikov. Dalibor Bubnjević smatra da bi lokalne samouprave trebalo gotovo besplatno da daju gradsko-građevinsko zemljište za izgradnju hipermarketa. Na taj način će se i van urbanih aglomeracija otvarati velike prodavnice koje će u doglednoj budućnosti predstavljati pokretače privrednog razvoja.
– Ako u poljoprivredi nemamo šansu, zašto onda svi tajkuni kupuju plodne vojvođanske oranice? Pošto političke elite smatraju da poljoprivreda nije profitabilna, zašto se onda starosedeocima ne vrati zemlja koja im je otuđena posle Drugog svetskog rada? Apelujemo na gradske oce svih banatskih opština da privuku velike trgovinske lance kao što su Idea, Metro, Mercator, jer izgradnjom ovih objekata može se pokrenuti rast i razvoj lokalnih zajednica, povećati zaposlenost i bolje puniti lokalni budžet – smatra Bubnjević.
Knjiga analizira četiri oblasti – strategiju razvoja lokalnih zajednica, faktore poslovnog uspeha, internacionalizaciju maloprodaje i marketing u umetnosti. Do kraja nedelje knjiga će se naći u prodaji.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari