Kampanja podrške zdravstvenim radnicima “Hvala vam, doktori”, u realizaciji agencija McCann Beograd i UM Beograd, osvojila je zlatnu EPICA nagradu na specijalnoj online dodeli prestižnih svetskih priznanja.
U konkurenciji od čak 1.980 prijava iz 59 zemalja, dobitnika je odlučivao stručni žiri sačinjen od urednika i novinara najuticajnijih svetskih medija u oblasti oglašavanja.
Kampanja „Hvala vam, doktori“ osvojila je zlato u kategoriji COVID-19 Communications.
Realizovana je u saradnji sa listom Nedeljnik, za koji su kreirane specijalne naslovne strane posvećene neprekidnoj borbi „istinskih superheroja današnjice“, zdravstvenih radnika, sa pandemijom korona virusa.
„Ovu nagradu posvećujemo upravo njima, kao zapis u vremenu za njihove nadljudske napore.
Zahvaljujemo se ljudima širom sveta koji su kampanju podelili na svojim ličnim profilima, kao i članovima žirija EPICA festivala koji su u našoj priči prepoznali univerzalnu istinu.
Čestitam svim članovima tima, našim partnerskim agencijama, kao i magazinu Nedeljnik.“ izjavila je Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka, McCann Beograd.
EPICA nagrade za kampanju „Hvala vam, doktori“ usledile su nakon nedavno dodeljenih BalCannes, Kaktus i ACT Responsible priznanja.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.