Vrbas, Kula, Srbobran i ostali gradovi koji se nalaze pored Velikog bačkog kanala konačno će rešiti problem koji je ovde prisutan već 70 godina. Zahvaljujući donaciji Kraljevine Holandije u vrednosti od dva miliona dolara, zatim Fondu za zaštitu životne sredine koji je omogućio 150 miliona dinara, Fondu za kapitalne investicije AP Vojvodine, koji je finansirao 433 miliona dinara, kao i opštini Vrbas koja je zajedno s Holandijom finansirala izgradnju kolektora otpadnih voda, mi smo na pragu rešenja zagađenja Velikog bačkog kanala, rekao je ministar za zaštitu životne sredine Saša Dragin na svečanosti povodom početka radova na izgradnji IV-1 faze magistralnog kolektora otpadnih voda za opštine Kula i Vrbas.

Vrbas, Kula, Srbobran i ostali gradovi koji se nalaze pored Velikog bačkog kanala konačno će rešiti problem koji je ovde prisutan već 70 godina. Zahvaljujući donaciji Kraljevine Holandije u vrednosti od dva miliona dolara, zatim Fondu za zaštitu životne sredine koji je omogućio 150 miliona dinara, Fondu za kapitalne investicije AP Vojvodine, koji je finansirao 433 miliona dinara, kao i opštini Vrbas koja je zajedno s Holandijom finansirala izgradnju kolektora otpadnih voda, mi smo na pragu rešenja zagađenja Velikog bačkog kanala, rekao je ministar za zaštitu životne sredine Saša Dragin na svečanosti povodom početka radova na izgradnji IV-1 faze magistralnog kolektora otpadnih voda za opštine Kula i Vrbas. .
Prema rečima Milana Stegića, zamenika ministra za zaštitu životne sredine, sve je izvesnije da će problem Velikog bačkog kanala biti rešen do kraja 2010. godine, kako je to i zacrtano u planu Radne grupe koja se bavi ovim problemom. Igor Bečić, zamenika predsednika opštine Vrbas, tvrdi da zaustavljanje daljeg zagađivanja i čišćenje Velikog bačkog kanala, osim ekološkog ima i značajan ekonomski faktor.
– Pre svega mislim na vrbaske prehrambene fabrike, koje će rešavanjem problema otpadnih voda moći da računaju na dobijanje standarda proizvodnje neophodnih za izvoz, a pored toga kanal će nakon čišćenja ponovo postati plovan što će neka preduzeća sigurno iskoristiti za smanjenje troškova transporta. Nadamo se da će sve teći po planu i da za nekoliko godina više nećemo biti crna ekološka tačka Evrope, rekao je Bečić.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari