Reklamni spot Koka-kole, koji aludira na prerano postavljanje novogodišnje rasvete u Beogradu, emitovan je kao „tizer“ na društvenim mrežama i deo je prednovogodišnje kampanje, kažu u kompaniji „Koka-kola Srbija“.
U odgovoru portalu Insajder na pitanje zašto je skinut spot koji je bio objavljen na zvaničnom Tviter nalogu te kompanije gde se zadržao svega jedan dan, Koka-kola je navela da je reč o reklamnom spotu i da je on emitovan na društvenim mrežama samo kao tizer.
„To je deo naše prednovogodišnje kampanje s ciljem da privuče pažnju i zainteresuje ljude za ono što dolazi – glavna Koka-kola novogodišnja kampanja. I ove godine želimo da inspirišemo građane da učine dobra dela svojim prijateljima, rođacima i sugrađanima tokom praznika. Koka-kola je širom sveta poznata po svojim novogodišnjim kampanjama, a praznične reklame sa Deda Mrazom u glavnoj ulozi uvek su u veselom i zabavnom tonu“, navodi se u odgovoru Koka-kole.
U spotu uspavani Deda Mraz, zaštitno lice novogodišnjih kampanja Koka-kole uz sliku okićenog Beograda dobija poruku s pitanjem šta čeka, jer je Beograd odavno okićen. Nakon prvobitne zbunjenosti, zaključuje da ima još vremena jer ni Koka-kola kampanja nije još počela, piše Insajder.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.