Koliko košta deo puta od Obrenovca do Preljine

Još nije podvučena crta na troškove deonice koja je svečano puštena u rad

Ostavite komentar


  1. Da su posao gradile domaće firme sve bi ilo mnogo proverljivije i ne bi niko mogao da krade. Ovako…

  2. Kako da niko ne zna koliko je ukupno koštao autoput od 103km?, Odakle Vam pretpostavka da je koštao 8.mil.ev/km? Šta kažu u „Planumu“, domačoj firmi koja je izgradila mnogo autoputeva u bivšoj Jugoslaviji i raznim zemljama sveta?

  3. Hrvatska je 581km prvoklasnog autoputa platila 3.milijarde evra, odnosno oko 5.000.-ev/km.Imate sve na internetu, imate i svetske cene izgradnje 1.km autoputa.

    1. Pa desna ruka levi dzep. Obezbrdili su i chukun unuke. Malverzacije, provizije. Domace firme nisu imale sansu kao sto i mi kao narod nemamo sa ovom vasti na grbaci. Udav.

    2. Ja sad izguglao i nasao da su Hrvati od 2001. do 2015. izgradili 600 km autoputa po ceni od 8 miliona evra po km. A skoro su zavrsili nekih 30-ak km koji su placali 20 miliona evra po km.

  4. Nije bitna cena koliko činjenica da je Vučić autoput platio iz svog džepa na račun građana. Kako nije platio iz svog džepa!? Da nije pozajmio od bate možda?

  5. Zar me svatate da su na vlasti u Srbiji vecinom rodjeni ili poreklom iz Bosne ,da njih Mike briga za Srbiju Bec samo kapital.da su bili posteno I Patriots nebi ostavili svoju dedovinu I prebeglu ovde gde I’ma para a to se vidi da su svi pribliznih godina,I po Koji nas jrimos ili bezmudic Ali pre sibicari najgore vrste.kad u Srbiji nema vise sta da se ukrade oni ce se snaci kao nas sumadinac Tom’s koni je postao nem Ali mu sake I dzakovi rade.
    Vidite skupstinu I videcete da je vecinadoslo oz bosne I hrvatske oni ili njihovi ocevi da sve u ratno stanje.takav nema o avezu da brani Srbiju kad nije svoj Dom.

    1. Zanimljivo, kad god sam ja na to upozoravao, nisu objavljivali! Izgleda da je Danasu svanulo da ovo više nije SFRJ ot, i da Bg., nije prestonica pokojnice nego Srbije! Pored ovih koji su zaseli politiku, opasniji su oni koji se ne vide, u tajnim policijama osposobljenim za čuvanje režima, ne naroda! Dok se ta gnezda ne rasture Srbijom će šenlučiti potomci onih, koji su porobili Srbiju 1945, kada su ušli u u Bg., i rastočili Srbiju u „interesu“ novog poretka! Silom su došli, mirno otići neće! A naje’enije je to što su nam etnička braća, izuzev podmetnutog hrvaya, Šešelja!

  6. Koštaju mnogo više nego što su plaćeni.
    Kroz tanji sloj asfalta i za nekoliko santimetara uži kolovoz po celoj dužini. Malo li je na ova teška vremena, moraju i organizatori da gricnu po neku.

  7. JEDNOM NEK’ NAM SE DESI SVAŠTA?

    Priča da je ΛV, iz svog džepa, platio auto-put je strogo istina. On je vlasnik zemlje na brdovitom Balkanu, on odlučuje kada će beli dan i crne noći, kada će padati kiša i sijati zlatno sunce. On predstavlja, na velikom, Ustava zemlje, mislilac i sprovodilac zakona, sudstva, policiju, vladu. Ostaje mu da donese zakon kada će ljudi jesti (doručak, ručak, večera i užinu, ukoliko imaju šta da jedu, u suprotnom neće im propisati kada će gladovati, po izboru mogu ceo dan i nedelju, a nakon toga šta zažele? Osim njega, aktivni su klimoglavci, poltroni, dupeuvlakači, šlihteri i pankeri, osim svog prirodnog posla, ponavljaju velečasne misli i ideje, ama baš kao najvećeg papagaja vrste are. Još ostaje da građani ne idu u prodavnicu i kupuju hranu, već da kolektivno gladuju, žeđuju i beduju goli i bosi, kao najveća beda na svetu ovozemaljskom, po onom toga istog naroda “Ne crkni toliko voljeno magarče do zelene trave”. Ukoliko zakasni zelena trava, sam si kriv za iseljenje sa ovog sveta. Na kraju, sve novčanike i novca poveriti pravom čoveku, on će plaćati sve i štedeti za svakoga. Dobro je što ga takvog dali majci, bez njenog znanja.

  8. Ako je 800 miliona evra 103 km puta, dolazi se do računice da je jedan dužni metar autoputa koštao 7.767 €. Mislim da je to velika cena za pripremu tla i postavljanje asfalta. Za te pare može da se kupi 500L u Zastavi Kragujevac.

  9. Zašto se ne nađe neko negde da Vučića kada drži te govorancije pita jedno prosto pitanje: A, koliko ste pokrali od ovoga, a koliko od onog autoputa?“ Eto samo to pitanje, da mu vidim izraz lica.

  10. Nama treba tuzilastvo za kapitalne projekte,koje ce ispitati svaki projekat i o nalazima informisati javnost.Dok neko od ministara ,u vreme trajanja mandata ne zaglavi zatvor mi cemo propadati

  11. Питаћемо европу кад дође време за цех. Него колико нас кошта до сада увоз аутомобила из иностранства

    за ових 11 година откако је Лепи Борис са Јеремићем +Рашковић-Ивић Пајтићем Удовичи, Ђиласом ПЛУС

    одлучише да унште домаћу производњу аутомобила „јер немамом путеве“ те нам је највећи увозни дефицит трошак увоза аутомобила и резервних делова. Али чим постанеш опозиција као Ђиласов жути савез за србију демократске странке са лепим Борисом Ђивковићем Јеремићем, Рашковић-Ивић и оним помоћником Синише Малог за „приватизацију“ одмах се расправље о милионим али не и о милијардама несагледиве штете која је направљена од уништења Заставе и почетка пљачке са ФИАТом

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.