Koliko košta „pozitivno“ poslovanje Er Srbije

Ostavite komentar


  1. Ovde je jedino jasno da
    nista noje jasno!?
    Verovatno jr slican
    ugovor i sa BGD na vodi?

    1. Postoje tri izveštaja o poslovanju, a vlastodršcima je od realnog miliji onaj u kome se donacije i ostala davanja države prikazuju kao poslovni prihod i uspeh. Nije jedina glavobolja ministarki saobraćaja, Mihajlovićki, ovo pobrojano, nego i brzopleta alavost na niški aerodrom. Odbornici skupštine grada su izglasali prenos vlasništva sa grada na državu, zbog čega to ne parafira gradonačelnik i ne završe započet posao? Šta ih muči, procedura, kucanje Rajana na vrata Tesle ili zbirno? Neka kažu novosađanima iskreno koliko je realno da dozvole aerodrom na 80km od Beograda kada su napravili frku za niški koji je 250km dalji. Da li je odluka o tenderu za urbanističko rešenje bacanje prašine u oči novosadskim novinarima da ne pominju Konstantina i probleme koje su izazvali brzopletim i bahatim potezima ili stvarno postoji šansa za aerodrom Novi Sad-Čenej? Pokušajem otimanja niškog aerodroma, kladim se, zakatančili su Er Srbiju, pa će nas pored svih pobrojanih loših ugovora sa Etihadom i problemi koje uzrokuju dodatno stići penali za niški aerodrom ukoliko ministarka saobraćaja ne da ostavku i ustupi fotelju ljudima koji su razvili niški aerodrom.

  2. 40miliona pozitivnih kursnih razlika, a par pozicija dole u bilansu uspeha mu se nalaze negativne kursne razlikeod 31mil evra koje je izostavio??? Ogromna greska
    Pise dalje se ersrbija zaduzivala jeftinije zahvaljujući etihadu, medjutim i povrsnim uvidom u brojke se vidi da su krediti vlade srbije daleko povoljniji.
    Nazalost, iznenadjen sam nekvalitetom analize

  3. Ako je ovo tacno onda ta fitma ostvaruje korist na teret drzave. Tu ima i elemenata nekih ozbiljnih krivicnih dela tako da ovo nije samo politicko pitanje…

  4. Dokle ide bezobrazluk nacionalnog aeroprevoznika pokazuje i slučaj poskupljenja karata za čarter letove. Za turističke aranžmane uplaćene u januaru o.g., u junu je doplaćivano za aviokartu zbog “poskupljenja goriva“? Sreća da nije uračunata i inflacija i skok BDP-a u cenu aranžmana, poskupljenej bi bilo još drastičnije

    1. Zbog tih razloga na letovanje iskljucivo putujem Wizz-om i slicnim kompanijama. Iz Budimpeste ima let na svaku mediteransku destinaciju 🙂

  5. Postavlja se pitanje, kako je Nadzorni odbor Air Serbia koji je kao predsednik vodio Siniša Mali, danas ministar za finansije, dozvolio da Air Serbia uzme od Etihad-a pod »zelenaškim« uslovima dva kredita od ukupno 115,8 miliona dolara. Naime, uzeti su krediti sa kamatom od 6,96% koja se na kvartalnom nivou uvećava za 0,1725% i pri tome je davaocu kredita Etihad-u plaćeno 7,9 miliona dolara transakcionih troškova, ili kako mi to kažemo »troškova obrade kredita«. Dakle, Upravni odbor Air Serbia koji je kao predsednik vodio Dane Kondić, koga je na to mesto delegirao Etihad, inače manjinski vlasnik Air Sebia, je omogućio Etihad-u dodatnu, da ne kažem »zelenašku« zaradu na račun Air Serbia, odnosno države Srbije koja je inače većinski vlasnik Air Sebia. I sve to se desilo pod »budnim okom« Siniše Malog koji je kao predsednik Nadzornog odbora Air Serbia MORAO da bude upoznat sa svim poslovnim odlukama Upravnog odbora Air Serbia.

    1. Nema više potrebe postavljati ikakva pitanja, sve se zna. Zarad ličnih interesa (naplata provizije od svih „državnih“ poslova i slični „patriotski“ biznisi) današnji vlastodršci (već evo ima šest godina, kako jašu) pristaju na svaku vrstu uništenja države (koju bi trebalo da zastupaju i brinu o njoj). Ovoliko nemorala i kriminala ne bi trpela ni jedna kolonija a mi i dalje ćutimo. Štaviše, gomila botova će sad da navali (ako ovo „neko“ objavi) …

      1. Ovde se ne radi o pravim kreditima. Ne znam kako to još uvek svima nije jasno. Etihad je izdao obveznice na Irskoj berzi – IRE GEM, u visini od 700 miliona dolara – u toj tranši je Air Srbiji pripalo 56 miliona, i deo troškova bookruner-a (koji se uobičajeno kreće oko 1% iznosa transakcije, kriminalno je što je ovde AIR Srbija učestvovala sa navedenim iznosom). I nije fond dao zajam – već orphan kompanija iz Holandije, koju je Etihad osnovao samo radi izdavanja bonda. Generalno, nema ništa sporno, osim što treba dobro proveriti da li se uslovi kredita poklapaju sa uslovima obveznica..ako ne onda je kriminal..mada i ovako s obzirom da taj ugovor nije u celosti prijavljen Narodnoj Banci, Siniša mora u zatvor..

  6. I što bi se arapi povlačili,dok je ovaca biće i vune?Njihovo je 46% od svega što država ubaci da bi bili pozitivni bez ikakvih obaveza?Divna neka država?

  7. Uzmeš od penzionera, daš arapima, a na kraju arapi uplate proviziju kome treba.

  8. To je stara priča daš kaput a dobiješ rukav. Oko Er Srbije sve je jasno kao dan,ali je bar meni nejasno stanje mentalnog sklopa ovih botova.Poznato je da „Internet tim SNS-a“ sedi,lajkuje ili laje u apsolutnom neskladu sa mozgom. Pa dobro dali vas je bar malo srtamota,dali imate trunku savesti,dali imate bar dva grama mozga,pa dali zaista mislite da u ponedeljak može biti četvrtak.Dali ste svesni da stavom “ bez mozga“ činite zlo svojoj deci.Ono što je dobro svakako treba pohvaliti,ono što ne valja svakako osuditi.Niko nije bogom dan pa ni Vučić,i ništa nije večno. Da li zaista postoje ljudi bez savesti? A sada krenite u glas sa palcem na dole,time će te svakako pomoći Srbiji.

  9. Bivsi JAT je ugasen, jer je imao gubitke na godisnjem nivou od 25-40 miliona evra. Taj stari JAT je imao skoro sve avione u vlasnistvu i odlican domaci kadar. Preziveo je gradjanski rat, sankcije i NATO bombardovanje. Od 2000 god. pa na dalje je planski unistavan. Famozna Air Srbija kojoj su uvalili stare avione na lizing (po enormnmim cenama), strano rukovodstvo i za 5 godina vec 3 puta menjali filozofiju kompanije je napravila gubitke od 500 (!) miliona evra. Sad vidite koje gori i zasto su penzionerima skresali penzije….

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Nataša Miljković, TV novinarka

Danas čitam od samog početka. Pomagao mi je u emisijama koje sam radila, ali i u životu u Srbiji mi je pomagao.