Ovih dana sam počela sa obilaskom dispanzera, kako bih porazgovarala sa ljudima u čekaonicama i videla kako oni reaguju na ovaj novi sistem zakazivanja i pokazalo se da su pacijenti veoma zadovoljni, neki se čak i javljaju telefonom da nam kažu da im to olakšava čitav problem. Naravno, hitne slučajeve primamo u svakom momentu, ali isto tako i ljude koji još uvek nisu čuli da je zakazivanje počelo, a došli su kod lekara – rekla je dr Svetlana Čvokić, načelnik Službe opšte medicine u Domu zdravlja Novi Sad.

Ovih dana sam počela sa obilaskom dispanzera, kako bih porazgovarala sa ljudima u čekaonicama i videla kako oni reaguju na ovaj novi sistem zakazivanja i pokazalo se da su pacijenti veoma zadovoljni, neki se čak i javljaju telefonom da nam kažu da im to olakšava čitav problem. Naravno, hitne slučajeve primamo u svakom momentu, ali isto tako i ljude koji još uvek nisu čuli da je zakazivanje počelo, a došli su kod lekara – rekla je dr Svetlana Čvokić, načelnik Službe opšte medicine u Domu zdravlja Novi Sad.
Po njenim rečima, procedura je jednostavna i efikasna, pacijent zakaže pregled putem telefona, tako da, kada dođe, ne mora uopšte da čeka, već odmah dobija svoj termin od 15 minuta, koliko je sasvim dovoljno da se, bez ikakve žurbe, obave i pregled i konsultacije sa lekarom.
– Osim toga, pacijenti kojima ne treba pregled, nego samo dolaze po svoju redovnu terapiju, ili im recimo samo treba ispisati recept, uput ili nalog, ne moraju čak ni da zakazuju, već samo dođu i ostave svoju knjižicu, pa dođu po nju u suprotnoj smeni. Pokazalo se da ovakav sistem pacijenti najviše pozdravljaju, jer ne moraju da dolaze i izgube ceo dan u čekanju, samo da bi dobili jedan recept ili uput – kaže Svetlana Čvokić i dodaje da su na taj način rasterećeni i pacijenti i zdravstveni radnici, kao i da će u narednom periodu usvajati sve primedbe pacijenata, kako bi što više usavršili sistem zakazivanja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari