Kragujevački gimnazijalci unapređuju digitalnu pismenost 1Foto: V. G.

Učenici Prve kragujevačke gimnazije jedni su od pobednika konkursa Digitalna ekspedicija Izazov.

Oni su u okviru projekta Escape Room kreirali edukativne igre u skladu sa važećim nastavnim planovima i programima predviđenim za učenike osnovnih škola od 5. do 8. razreda.

Igre su bazirane na platformi Minecraft, koja predstavlja jedno od najbezbednijih okruženja u obrazovanju.

Cilj igre je da igrači pronađu put iz sobe, nakon uspešno rešenih zadataka.

Pobednički tim činili su učenici trećeg razreda Prve kragujevačke gimnazije, odeljenja učenika sa posebnim sposobnostima za računarstvo i informatiku Mihajlo Đurović, Stefan Grujičić, Matija Marković, Petar Mihajlović, Strahinja Đaković i Filip Pantić.

Njihov mentor, profesorka Katarina Vasiljević istakla je da današnji učenik može mnogo brže da se prilagodi upotrebi savremene tehnologije u učionici od nastavnika ili roditelja.

– Za njih je rad na Izazovu bilo zanimljivo putovanje tokom koga su učestvovali u transformaciji nastavnog plana Informatika i računarstvo. Podsticanje nastavnika da za različite nastavne aktivnosti koriste tehnološke alate može da poveća ne samo interesovanje učenika za učenjem, već i istinsko razumevanje pojmova i pojava u nauci i društvu, istakla je Vasiljević.

Cilj ekspedicije Izazov je poboljšanje nastavnog procesa i unapređenje digitalne pismenosti u našem obrazovnom sistemu.

U prvom ciklusu konkursa Digitalna ekspedicija Izazov pristigla je 171 prijava, iz 106 škola sa teritorije 80 gradova i opština u srbiji. Ukupni nagradni fond je milion dinara.

Više vesti iz ovog grada čitajte na posebnom linku.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari