Apotekarska ustanova Kraljevo ostala je prvobitno bez osam najprofitabilnijih objekata na atraktivnim lokacijama, kasnije su dodata još četiri, nakon što je usvojena odluka o davanju u zakup od strane vladajuće većine Skupštine grada Kraljeva.
Nakon popisa 19. jula, novi vlasnik, konzorcijum koji čine „Great Pharmacy“ iz Loznice i Apotekarska ustanova „Filly Farm“ iz Velike Plane, zatvara sve objekte zbog, kako je tada rečeno, renoviranja.
Tada su Kraljevčani ostali bez jedine dežurne apoteke u gradu, apoteke „Zdravlje“, u kojoj su se pravili pojedini preparati i lekovi specijalno dozirani za odojčad i malu decu.
Zatvaranje ove apoteke izazvalo je velike probleme građanima, jer su za pojedine lekove za najmlađe, kao i u hitnim slučajevima morali da putuju u Čačak i Kragujevac.
Da li je negodovanje građana ili nešto drugo dovelo do toga da novi vlasnik 30. septembra otvori sve apoteke, iako nisu renovirane, ostaje upitno.
Ono što je sigurno jeste da su građani zbunjeni jer na svim apotekama još uvek stoji brend Apotekarske ustanove Kraljevo, a unutra ih sa osmehom dočekuju dobro znane apotekarke ili barem većina njih, pa misle da ponovo radi apoteka „Zdravlje“.
Ivan Matović, šef odborničke grupe Novo lice Srbije, izjavio je za portal Radiosloboda.rs, da su svi izgledi da situacija i zbunjivanje građana nisu slučajni baš sada kada će se po svoj prilici ići na referendum na kome bi svi ovi objekti ponovo mogli biti vraćeni Apotekarskoj ustanovi Kraljevo.
– Juče sam bio kod v.d. direktorke Apotekarske ustanove, ona navodno nije znala da je obaveza ustanove bila da skine sve brendirane reklame Apoteke Kraljevo, kao i svetleći logo. Obećala je da će do kraja nedelje skinuti sva obeležja sa apoteka koje sada imaju novog vlasnika. To vam je kao kada bi neko otvorio „Mali Leskovac“, a iznad stavio reklamu sa logom „McDonald’s“. Američka kompanija bi odmah tužila našu za zloupotrebu logoa i brenda i dobila bi veliku odštetu, a Apotekarska ustanova ćuti. Ponavljam, mislim da to nije urađeno slučajno, da se građani dovedu u zabludu da je apoteka „Zdravlje“ ponovo otvorena – zaključio je Matović.
Marketinški trik od strane novog vlasnika, ili prosto rečeno „podvala“ Kraljevčanima kako bi se razvio novi biznis u razrađenom objektu, pitanje je bez odgovora. Uprkos tome 11.000 građana, odnosno više od 10%, odgovorilo je da je ZA vraćanje starih apoteka u svoje objekte među kojima je i apoteka „Zdravlje“ koja, čini se, najviše zbunjuje građane ovih dana.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.