Radeći 25 godina za vodeće svetske modne brendove, stekla sam bogato i različito iskustvo, ali iskustvo u proteklih 10 godina sa neverovatno kreativnim i zahtevnim Žan Pol Gotjeom mogu da izdvojim kao posebno i nesvakidašnje, izjavila je direktorka komunikacija Gotjeove kompanije Jelka Musić.

Kao specijalna gošća na predavanju „Komunikacija u visokoj modi“, koju je u Beogradu organizovao CK Flou, Musić je istakla sa saradjuje sa Gotjeom bukvalno na celodnevnom poslovnom nivou, prateći ga na svim njegovim putovanjima.

Naš budžet za komunikacije, mogu slobodno da iznesem, jer to nije poslovna tajna, iznosi 400.000 evra godišnje, precizirala je Musić.

Sa tim novcem mi treba da pokrijemo celu planetu i uspevamo, istakla je Musić.

Ona je ocenila da je to u Srbiji veliki iznos, ali kada se uporedi sa modnom kućom Šanel, čiji budžet nema limit i kreće se od 10 miliona evra nadalje, „onda to govori mnogo o našem načinu rada“.

Rukovodim timom sa četiri osobe i pokrivamo sve zemlje. Moramo biti neverovatno kreativni i kokurentni, ne samo sa modelima koje naš fenomenalni Žan Pol Gotje kreira, već i u načinu kako te modele da prezentujemo, rekla je Musić.

Gotje je pre nekoliko godina prestao da radi garderobu spremnu za nošenje. Radi samo za pojedinačne, ekskluzivne klijente, podsetila je Musić i naglasila da se njegova kolekcija obično završava prikazom venčanica.

Svoje prvo predavanje u Srbiji, Musić je u Kongresnom centru hotela Envoj održala ljudima iz modne industrije, kojima je govorila o iskustvu rada u vodećim svetskim kućama visoke mode.

Upoznala ih je i sa poslovnom filozofijom koju promoviše Gotje, kao ikona svetskog modnog biznisa i objasnila značaj komunikacije i njen uticaj na profitabilno poslovanje.

Generalni pokrovitelj predavanja bio je Univerzitet Metropolitan, Fakultet digitalnih umetnosti, modni dizajn.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari