Kritika „Beograda na vodi“ u bunkeru RTS-a tri godine

Javni servis cenzurisao emisiju Bojana Bosiljčića "Razgolićeni grad", jer iznosi primedbe na najvažniji državni projekat

Ostavite komentar

1. Sve velike demokrate, koje su inače najviše ogadile demokratiju Srbima, poput Vesića, Krstića, Bujoševića, Vučićevića, Šapera i sl., su postali udarna pesnica vladajućeg režima i dosledni poštovaoci radikalskog vodje. To je i jedno od objašnjenja zašto demokratska vlast nije uspela da stvori društvo institucija jer je, očigledno, bilo mnogo ubačenih ljudi čiji je zadatak bio da miniraju svoje saborce kako bi se nacionalni blok vratio na vlast.

1. aha! znaci nisu „demokrate“ i ljudi okupljeni oko te ideje krive za celukupnu propast i istorijsku priliku da budemo bolji ljudi a manji lopovi, vec „ubaceni ljudi iz nacionalnog bloka“ koji su bili tu da iznutra uruse idealan demokratski sistem postavljen od 2000. na ovamo :))) haha pa ovo samo na ovom delu interneta moze da se procita, odlican SF

2. Dekartes nije bio u pravu, postoji tijelo bez duše ali ne postoji duša bez tijela, dakle, ni Frankenštajn nije bio u pravu kada je mislio da može napravi nešto
    što će imati dušu.

3. Gledao sam emisiju. Na stranu sve, vrlo loš kvalitet. Autor priča o Austrougarskoj 1730, fasciniran je raspalim fasadama i idejom da ništa ne treba dirati. Mogao je umesto toga da analizira usvojene urbanističke planove i nagrađena rešenja, da vidimo šta smo to bolje propustili.

1. Sa zakašnjenjem sam odgledao emisiju na Vimeu, i na stranu sve – ali Vi ste bot. Emisija je po kvalitetu na svetskom nivou, publika školovana na RTS i Pink programima nije ovo ni zaslužila. Nigde nisam primetio da je voditelj „fasciniran raspalim fasadama“. A što se tiče „analize usvojenih urbanističkih planova i nagrađenih rešenja“ – upravo to je u emisiji i urađeno, i to vrlo ubedljivo. Vrlo je vidljivo sa snimaka svih planova i nacrta šta smo to propustili (najubedljivije je poljsko rešenje koje zaista podseća na Veneciju). Iz autorovih snimaka stanja u vreme snimanja emisije i svih predočenih verzija suludih maketa sa 4 različita projekta kule (sic!), videli smo, a gledamo to sad i svojim očima, i šta smo – dobili. Tačnije šta nam se sprema. Nego je Vama problem nešto drugo: voditelj koji je i pisac teksta vam je u desetak minuta sabio trovekovnu istoriju tog kraja, iz koje se vidi da nisu naprednjaci i njihov raspevani predvodnik izmislili Savamalu, da su to morali, na Vaš užas, da rade još Austrougari i to baš 1730. (što ne neke druge godine?). To je najveći „problem“ ove emisije i njen „vrlo loš kvalitet“.