Poslovna imperija Marije Šarapove nastavlja da raste. Proizvođač sportskih napitaka Getorejd i voćnih sokova Tropikana pridružili su se dugoj listi sponzora ruske teniske zvezde. Vest o sporazumu sa Pepsi kolom, kompanijom koja poseduje obe firme, saopštena je juče.
Devetnasetogodišnja Šarapova je druga igračica sveta, posle belgijanke Žastin Henin-Harden.
Poslovna imperija Marije Šarapove nastavlja da raste. Proizvođač sportskih napitaka Getorejd i voćnih sokova Tropikana pridružili su se dugoj listi sponzora ruske teniske zvezde. Vest o sporazumu sa Pepsi kolom, kompanijom koja poseduje obe firme, saopštena je juče.
Devetnasetogodišnja Šarapova je druga igračica sveta, posle belgijanke Žastin Henin-Harden. Prošle godine je potpisala „doživotni“ sporazum sa kompanijom za proizvodnju reketa i sportske opreme Princ za navodnih 25 miliona dolara. Šarapova povremeno reklamira Kanon, Kolgejt, Najki, Tag Er, Land Rover i druge. Njen procenjeni godišnji prihod od reklama, turnira i drugih izvora smatra se da je oko 30 miliona dolara. „Ne samo da je Marija Šarapova jedna od najboljih svetskih sportista, već je primer zdravog načina života kako na terenu tako van njega,“ kaže potpredsednik Pepsi kole Ron Koflin.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.