Glumac Miloš Biković biće zaštitno lice marketinške kampanje avio-kompanije Er Srbija, pod sloganom „Svaki put po tvojoj meri“, saopštila je Er Srbija.
Kampanja putnicima treba da predstavi pogodnosti personalizovanog putovanja Er Srbijom.
„Nastavićemo da unapređujemo svoju uslugu u skladu sa željama i potrebama putnika, istovremeno negujući ono po čemu smo prepoznatljivi, poput tradicionalnog srpskog gostoprimstva“, izjavio je generalni direktor Er Srbije Dankan Nejsmit.
Miloš Biković je rekao da zbog posla često putuje avionom i da je ErSrbija uvek njegov izbor, „pre svega zbog ljubaznog i predusretljivog osoblja koje uslugu podiže na jedan sasvim novi nivo“.
Putnici Er Srbije mogu da biraju između četiri tarife pri rezervaciji letova koje se razlikuju u odnosu na dozvoljeni prtljag, fleksibilnost u vezi sa promenom datuma putovanja i dodatnim uslugama koje se mogu prilagođavati.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.