MUP: Uhapšen sedamdesetdvogodišnji vozač autobusa koji je uleteo na igralište u Zemunu

Ostavite komentar


  1. Nek’ sluzbenicima jevnih presuzeca i uatanova se dele plate i sakom i kapom, a vozacima autobusa crkavuca za odgiviran rad, i onda ce lepo soci trenutak kada nece biti kvalitetnih vozaca nego samo penzioneri i oni koji to neumeju da rade…

  2. Sta nam rade naprednjaci!Mladi bez posla a ,verovatno,njihov verni clan od 72god,vozi gradski autobus.Sem nesrecnog coveka jos neko bi morao da odgovara.

  3. Neka ste primili starca da vozi autobus. Ovo je rezultat vaših malih plata, odlaska radno sposobnih u inostranstvo, ucena i partijskog zapošljavanja. Čekajte da počnete da odlazite u bolnice, ako očekujete da će vas operisati stručnjaci, grdno ste se prevarili.

  4. Pa kako je moguce da covek sa toliko godina vozi javno prevozno sredstvo ..pa nema potrebe proveravati sta je bilo ..godine su dovoljne.al kako je preskakao preko onih auta nebi rekla da ima 72.

  5. Zašto me ne bi uopšte začudilo da je vlasnik autobusa firma iz Bg CL&C, braće Lovrić, koja je inače u sporu sa gradom Bg već godinama.

  6. Samo ima 72 god, treba da pohapse i te koji su mu dozvolili da vozi i koji su ga stavili na to radno mesto , covek sa toliko god moze i treba da radi laksi posao. Kad u Srbiji sa 100 god ce se ici u penziju… Samo da ta deca budu dobro.

  7. Koliko smo propali kao nacija , čovek 72 godine i vozi autobus. Nema vozača svi odoše preko grane. Samo zapošljavajte još starije vozace tako da će autobusima više da ubiju ljudi nego da ste im dali pistolj pun u ruke.
    Neće niko mladji da vozi autobus za malu platu.

  8. Zar nam autobuse voze penzioneri? Kuda ide ovaj svet? Treba uhapsiti one koji su mu omogucili da sedne i vozi rizikovajuci ljudske zivote, oni su najveci krivci i saucesnici u nesreci.

  9. Za sve one koji lupaju gluposti-Nije u pitanju GSP nego privatno preduzeće…a što se tiče plate..to je privatna firma…koliko da gazda to je

  10. Pa trebali ste ranije da ga uhapsite a ne od 72 god da vozi autobus po 10 sati dnevno

  11. Nista nije bolja situacija ni u GSP vozi se sa jednim slobodnim danom po 8 sati kolege povele naglo da nam umiru od infarkta zbog stresova i premora

  12. Nije jedini penzioner koji radi. Produženje dozvole podrazumeva psihofizičko stanje. Glavno pitanje – ispravnost autobusa ?

  13. Kako ke moguće da čiča od 72 godine vozi autobus, pa njemu je diskutabilno dati i auto da vozi

  14. Treba uhapsiti i onoga ko je tu postavio park , za nas stanare tog kraja samo je bilo pitanje vremena kada ce se ovo desiti …

  15. Pa nije on jedini u gsp -u da vozi sa ovoliko godina.to ne znaju oni koji se ne voze busom.procesljajte gsp to je pravi dom penzionera.vazno da imate kontrolore na svakoj stanici za ovaj jadni narod

  16. Uzas!!! Ovde je meni vise odgovoran direktor GSPa i ta budaletina sto ga je licno primila da radi.

  17. Nista cudno 50 posto vozaca ima preko 60god.
    Mom dedi kada je napunio 60 oduzeli mu sve kategorije samo mu B kategorija ostala, a kada je napunio 70 i bez nje je ostao

  18. Nemkec
    U pravu ste. To igraliste je na potpuno pogresnom mestu. To ne opravdava nikoga od onog sto se desilo ali igraliste treba odavde izmestiti na sigurnije mesto.

  19. Odakle bilo kome ideja da vozač profesionalac može biti neko ko ima više od 65 godina,što je granica za starosnu penziju ? Za sve takve tragedije je odgovoran zakonodavac koji dozvoljava takve abnormalnosti,a ne vozač koji umesto da igra šah i šeta unuče sedi za volanom autobusa ????

  20. Strašno šta se desilo. Zato što mladi neće da rade za tu platu. Pa moraju da zovu penzionere

  21. Čitajući komentare, došao sam do zaključka da je ova masa na rubu nestanka uvek spremna da sudi drugima ali NIKAD neće prihvatiti činjenicu da je naj veća odgovornost za trenutno stanje upravo njihova tj, naša pošto sve vidimo , sve znamo a i dalje dozvoljavamo da nam vlast čini sve što čini.
    Svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje —- stara izreka.

  22. Kako moze vozac u tim godinama da vozi , jos gradski prevoz ???? Tako je kad svi vozaci odose iz zemlje,iz Ekonomskog Tigra !!!!

  23. Ko ne zna a vidim da ne zna to su penzioneri uglavnom bivši vozači GSP koji rade za manje pare

  24. Sve je posledica bede I katastrofalne politike.Drzati nekog tako starog jos u radnom odnosu je krajnja neodgovornost.Prijava I protiv te osobe.

  25. Vozio covek dve godine po deset sati bez slobodnog dana,cak je i slavu proslavio u autobusu pa kako i da ne pobrka komande.

  26. Pa policija mu je i dozvolila da vozi pa ga sad hapse a lekarska uverenja daju preko veze vozačima autobusa pa to se nije tol’ko desavalo dok su vozili po 7 sati sad voze po 8 u GSP a kod privatnika i po 10 a jedan dan su slobodni

  27. U GSP su povećali radno vreme na 8 sati i oduzeli jedan slobodan dan tako da 7 vozača pokriva jednog koji fali tako da 7000 vozača pokriva 1000 koje grad Beograd nemora da plati vec mogu sebi da kupe placeve i džipove pa vi vidite koja je to usteda para na godišnjem nivou

  28. Tuga i jad da čovek u 72 godine mora da radi!!!! Ova država je oterala mlade ljude, a sad treba da voze penzioneri. Stvarno sramota za državu.

  29. Naravno uhapsiti i onoga ko mu je podpisao putni nalog . Odgovorno tvrdim , da ne postoji osoba tih godina , koja u Beogradu moze da bude aktivni ucesnik u saobracaju puno radno vreme .

  30. Da kada su svi vozači otišli preko niko neće odgovornost za malu platu…sramota nema ni vozača ni lekara….itd…

  31. A sve što se desi krive vučića presednika a što ne krivi te te penzionere ili te što zaposljavalju takve i njih treba kazni ti debelo a vi beograđani ima te veće plate i penzije ne bavim se politikom samo kažem kako jeste glupiste mnogo a ovamo kao vodi te politiku neku a blage veze nemate

  32. Danas su penzije u zlatno doba tolike da penzioneri moraju da rade da izdržavaju decu pošto oni nemaju radnu naviku

  33. Ako je stvarno toliko star covek treba posledice da snosi i doktor koji je njemu izdao lekarsko uverenje.

  34. Jadna je nasa drzava i nasa vlast zato sto mlade tera da odlaze u inostranstvo da bi mogli da prezive a autobuse nam voze penzioneri sa malom penziom radi dopune budzeta.

  35. Pa sta je sad on kriv? Mozda zato sto ima 72 god i jos vozi? Pa da ima pristojnu penziju od koje se pristojno zivi, sigurno se ne bi „mlatio“ sa volanom. Najlakse je okriviti njega, drzava tu nista nije kriva, daleko bilo.

  36. Ne lupetajte,kriva država sad i Vučić,a penzioneri voze autobuse zadnjih 25god u Srbiji. I ne mora da znači da je on kriv zbog godina,ovde je ispravnost vozila na jveći problem

  37. Siroti covek! Vlasnika autobusa trrba preispitati,kakve autobuse ima i kakva im je ispravnost. Inace 15-icu vozi zena koja non stop u jednoj ruci drzi cigaru i neprestano prica telefonom!!! Pa jel to normalno? Gde je kontrola za vozace autobusa i ispravnost vozila???

  38. to je taj zakon o radu da se radi do toliko godina a ako si slucajno poslanik u skupstini ides mlad u penziju tako nam i treba jer cutimo ko picke…..

  39. Pa sad je kriv vozac? Mozda zato sto ima 72 godine i mora da vozi da bi preziveo? Da ima solidnu penziju ne bi se zamlacivao volanom, nego bi sedeo pored reke, pecao i uzivao. Nije tu kriva drzava nista, daleko bilo. On je kriv i niko vise.

  40. Bice da je bus bio neispravan i nikome nista. A dete povredjeno. Ne svaljujem nista na vozaca dok se ne dokaze, ali da je malko star za vozaca D i E kategorije, jeste…

  41. Izgubio je kontrolu jer je prestar I nema reflekse,a da gazde plate ima li bi mlade vozace.Dajte penzionerima penzije da mogu da zive,a mlade plati te da rade I da ne beze is Srbije

  42. 72 godine? Katastrofa treba strpati u zatvor onog ko mu je dozvolio da vozi. Pa taj čovek je odavno u penziji! A mladi na birou. E Srbijo…

  43. Budale iz gsp a a pogotovo osoblje koje na osnovu nekih nebuloznim pitanjima odlucuje ko je sposoban a ko nije da vozi autobus.

  44. Strasno. Sa 72 god.vozi?Zemlja čuda,nemam komentar. Sramno za državu i plate koje imamo svi pošteni radnici.

  45. Ljudi zasto dozvoljavate da covek od 72g vozi autobus.Da bi njegov gazda vise zaradio.Ovde je drzava kriva a ne ovaj nesretni covek.

  46. Da ima normalnu penziju i da živi u normalnoj državi nebi trebao da u 72godine vozi da bi preživeo

  47. Priča je da je dotični gospodin profesor Zemunske gimnazije u penziji, a njegova supruga je takođe zaposlena u GSP (vozač tramvaja) a inače penzionisani kustos Narodnog muzeja. Od svojih penzija nisu mogli da sastave kraj sa krajem. Zemlja Srbija…

  48. Autobus na tehnicki pregled pa Tek onda vozaca hapsiti ako je kriv.to su vesicevi autobusi kupljeni u turskoj.ko zna koliko je covek ovim potezom spasao zivota…kod nas Jos vazi hapsi policijo bez dokaza.

  49. A kako je uopste policija dozvolila da vozi sa toliko godina? Ma, nije covek kriv. Verovatno ne bi vozio autobus u tim godinama da mu je penzija dovoljna za zivot. Uostalom koliko mladih ima dozvolu za autobus.

  50. Vozač gradskog autobusa 72 godine. Šta tu ima da se kaže. Bravo Beograde!!!

  51. Nekad u sretna vremena vozac u gsp-u je sa 60god vec bio u penziji ja kad sam isao da pitam za posao imao sam 42 i receno mi je da sam star.Sad evo u Stutgartu vozim autobus i jedan sam od mladjih sa 46god.

  52. Nije u Gsp već radi za privatne prevoznike čovek jenajverovatnije u penziji ali mu zakon dozvoljava da radi jer ima regularno lekarsko uverenje i to je to.Što se tiče netgoda svakom može da se desi to je saobraćaj.

  53. Bravo, treba uhapsiti 72-godišnjeg čoveka!!!! Uhapsite ljude koji ga nisu poslali u penziju već ga terali da radi!!!

  54. Vozac nije iz Gspa vec iz Arive. Privatnik. Ali i u Gspu je ista situacija. Izrabljuju radnike . Plata nikakva.

  55. Pa to je država kriva i vas glupi zakon,umesto da je taj covek u penziji on mora da vozi autobus sa 72 godine. Van svake pameti,umesto da zaposljavaju mlade vozace oni teraju coveka sa toliko godina da vozi autobus.

  56. Za suvu, koju nazivaju platom, samo starci prihvataju da rade. Bolje pitanje je koji lekar mu je produžio vozačku dozvolu „D“ kategorije. Kad u tim godinama jedva prosute i „B“ kategoriju

  57. Nije iz GSP-a u pitanju je privatni prevoznik a kod njih sve može pa i vozač od 72 godine

  58. Ako je autobus bio u tzv.,,iberturazi“,sto je najverovatnije,onda nije ni mogao da se zaustavi dok ne udari u nesto i na takav nacin stane.U tom slucaju kriv je onaj koji je odgovoran za tehnicku ispravnost vozila.Ne osudjujte vozaca mozda nije njegova krivica.

  59. To se dasava kada penzioneri rade posao mladih ljudi . Nesrece se desavaju na svim poslovima gde rade ljudi koji nisu sposobni za obavljanje tih radnih zadataka . Treba se strogo zabraniti i kaznjavati rad ljudi na slicnim radnim mestima koja ugrozavaju zivote drugih ljudi.

  60. Zakon menjati do 65 moze da bude profesionalni vozač posle toga samo da B kategorija i bez C i D ml

  61. Opet se hvatate za godine vozača. Uhvatite se za tehničku ospravnost, odnosno neispravnost vozila. Svaki mlađi vozač sa puno manje iskustva napravio bi pičvajz u datoj situaciji. Zato otiđite u tehničku službu održavanja vozila i tamo će te naći odgovore i krivce za sve.

  62. Zašto ne uhapsite idiote koji su dozvolili da se na takvom mestu gradi igralište?
    Nije prvi put, a neće biti ni poslednji da se tako nešto dešava.

  63. Pa ko je dao starcu djevrek u ruke da vrti, i tog u fioku.Ludilo mozga ko sve vozi ovaj jadan narod.

  64. Strasno je to za povredjene nemam reci.A jos strasnije ko nam vozi sve autobuse i automobila ja bih sve njih na robiju ko uopste sme da produzi vozacu dozvolu posle 55-60 godina .I ja sam vozac ali sigurno necu voziti kola u 60 i kusur godina .UZAS

  65. Pa ovi nasi kazu imamo mi dosta vozac al nije rekao da mladi odnose preko da nebi vozili za plate male pa zato imamo vozace preko 60 godina.

  66. Pitanje je bilo vremena kada ce se ovako nesto desiti. Svako jutro idem tom linijom, gde su vozaci non stop na telefonu i putnici slusaju njihov razgovor. Ne pricam o nekom ko ima 72 god. vec i onima koji su kud i kamo mladji.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 16. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.