Na humanitarnom turniru Direct Medije dodeljena sredstva NURDOR-u 1

U duhu podrške onima kojima je pomoć najpotrebnija, Direct Media je pred kraj godine organizovala humanitarni turnir u basketu za partnere i izdvojila finansijska sredstva za nagradni fond turnira koji je dodeljen Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka (NURDOR).

Iznos od deset hiljada eura koji je Direct Media dodelila Nurdoru zajedno sa pobednikom turnira, kompanijom Mercator S, biće upotrebljen za kupovinu dijagnostičkog aparata za odeljenje hemato-onkologije, pri Institutu za zdravstvenu zaštitu majke i deteta „Dr Vukan Čupić“.

Ove godine Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od kancera NURDOR, obeležava 15 godina postojanja, a naša misija od nastanka je da obezbedimo što bolje uslove za lečenje mališana. U tome uspevamo zahvaljujući mnogobrojnim prijateljima kao što je Direct Media, koja je već dugo godina sa nama i koja je pomogla izgradnju hemato-onkološkog odeljenja u Nišu, a svake godine omogućava i obeležavanje Svetskog dana dece obolele od raka na Trgu republike. Direct Mediji hvala na ovom humanom gestu.“- izjavila je Marija Đurović članica Upravnog odbora NURDOR-a.

Na turniru je učestvalo 16 ekipa koje su pokazale zavidno košarkaško umeće: Adria Media Group, Beiersdorf, Color Press Group, Hellenic petroleum, Ipsos, Mercator S, Nielsen Audience Measurement Serbia, Real Grupa RGS, Ringier Axel Springer – Media Impact, SBB, Smart Plus Research, Strauss Adriatic i Tehnomanija.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari