Hemofarm Fondacija dobitnik je Godišnje nagrade za društveno odgovornu kompaniju godine koju dodeljuje Srpska asocijacija menadžera za kampanju „Najvažniji poziv u životu“, koja je pokrenula interesovanje, svest i savest javnosti na svim nivoima o važnoj temi doniranja i transplantacije organa.
Povodom obeležavanja 10 godina postojanja, ova asocijacija uručila je 10 godišnjih nagrada u isto toliko kategorija.
SAM Godišnje nagrade se dodeljuju u cilju afirmisanja najboljih menadžera, najboljih poslodavaca, društveno odgovornih kompanija, ekonomskih novinara i projekata koje razvijaju liderstvo među mladima kao i u cilju promovisanja izuzetnih poslovnih, društvenih i humanih dela koja su obeležila ovu godinu, saopšteno je iz Hemofarma.
Stručni žiri bio je jednoglasan u odluci da je kampanja Hemofarm Fondacije „Najvažniji poziv u životu“ bila najvažnija društveno odgovorna kampanja u ovoj godini. Kampanja je, prema obrazloženju žirija, pokrenula interesovanje, svest i savest javnosti na svim nivoima o važnoj temi doniranja i transplantacije organa i davanja podrške novom Zakonu o transplantaciji organa.
„Najveći doprinos uspehu kampanje dali su naši prijatelji, koji godinama čekaju transplantaciju, i koji su uprkos najozbiljnim zdravstvenim i životnim izazovima, posvećeno učestvovali u njoj, hrabro izloživši svoje najdelikatnije životne dileme javnosti, svesni, da je bitka koju vode mnogo više borba za neke buduće živote, nego za njihove sopstvene, rekla je direktorka korporativnih poslova i komunikacija Hemofarma i članica UO Hemofarm Fondacije Sanda Savić.
Zato ova nagrada pripada njima, dodala je, koliko i nama, a njena važnost je manje priznanje uspeha jedne kampanje, a više doprinos i društvenom ali i indvidualnom i transplantacije postali deo društvenog konsenzusa, a ne individualnih incidenata.
„Najvažniji poziv u životu“ je kampanja koja je saradnjom sa najvišim institucijama društva i države uticala na promenu percepcije o doniranja organa u Srbiji i donela prvi uspeh – 6. jun proglašen je za Nacionalni dan donora.
U okviru iste kampanje snimljen je i istoimeni dokumentarni film koji je dao snažnu ispovest ljudi koji čekaju transplantaciju sa ciljem da se, osim izmene Zakona, promeni svest javnosti u Srbiji i donorstvo prihvati kao dobrovoljni čin i izraz solidarnosti svakog od nas.
SAM je poslovno udruženje koje okuplja 400 profesionalnih menadžera, koji upravljaju timovima od preko 90,000 zaposlenih i koji ostvaruju godišnji promet od blizu 12 milijardi evra.
Svečanoj večeri u sredu uveče, povodom dodele SAM Godišnjih nagrada i proslave jubileja, prisustvovalo je više od 300 zvanica iz poslovnog, političkog, diplomatskog, kulturnog i medijskog života.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.