Od raspisivanja izbora u Srbiji u medijima se ubedljivo najviše govori o DS i njenom lideru Borisu Tadiću, nakon kojih u štampanim medijima i na TV stanicama najviše pojavljivanja beleže naprednjaci, URS i radikali, odnosno Ivica Dačić, Tomislav Nikolić i Mlađan Dinkić, pokazuju rezultati monitoringa agencije Kliping od 13. do 22. marta, u koje je naš list ekskluzivno imao uvid.


Ilija Vučević, politički analitičar Klipinga, kaže za Danas da su ovi podaci „dobrim delom rezultat medijskog izveštavanja o predsedničkim aktivnostima Tadića, koje su značajno intezivirane od početka kampanje“. „Izbornom kampanjom se i dalje najviše bavi Danas među štampanim medijima, a RTS1 među TV stanicama“, rezultat je Klipinga.

Dragan Đilas i Aleksandar Vučić podjednako su zastupljeni u štampanim i elektronskim medijima, ali se o Vučiću dvostruko više govori na društvenim internet mrežama.

Od štampanih medija Danas najviše izveštava o Đilasu i Vučiću, glavnim kandidatima za gradonačelnika, i to potpuno izjednačeno. Od TV stanica o Vučiću najviše izveštava TV Pink, a o Đilasu TV Studio B

Objašnjavajući zašto se ovi podaci razlikuju od analize koju je napravila Republička radiodifuzna agencija, Ilija Vučević objašnjava da, što se tiče zastupljenosti predsednika stranaka u medijima, Kliping ne pravi razliku između pojavljivanja državnih funkcionera u stranačkoj ili državnoj funkciji.

„Iako je Zakonom definisano na koji način državni funkcioneri smeju da istupaju u medijima tokom kampanje, biračko telo ne vidi tu razliku, pa nastupe predsednika ili članova vlade najvećim delom posmatra kroz prizmu predstojećih izbora“, kaže Vučević.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari