Neljubaznost medicinskog i lekarskog osoblja, loš tretman pacijenata, način zakazivanja pregleda i dugo čekanje na snimanja, najčešće su primedbe upućene zaštitniku prava pacijenata u Zdravstvenom centru u Somboru. Zaštitnica prava pacijenata u toj medicinskoj ustanovi Nada Ačanski kaže da su za pet godina pacijenti pismeno i usmeno podneli 221 prijavu.

Neljubaznost medicinskog i lekarskog osoblja, loš tretman pacijenata, način zakazivanja pregleda i dugo čekanje na snimanja, najčešće su primedbe upućene zaštitniku prava pacijenata u Zdravstvenom centru u Somboru. Zaštitnica prava pacijenata u toj medicinskoj ustanovi Nada Ačanski kaže da su za pet godina pacijenti pismeno i usmeno podneli 221 prijavu.
– Skoro polovina prijava bila je u prošloj godini, i to zbog toga što je Ministarstvo zdravlja Srbije sprovelo pojačanu kampanju upoznavanja pacijenata sa njihovim pravima – kazala je ona. Pacijenti se više žale na rad sestara nego na lekare, kao i na neljubaznost u ambulantama opšte prakse.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari