Plaćanje aprilskih računa za električnu energiju izazvalo je veliko nezadovoljstvo potrošača u rudničko-takovskom kraju, jer je od 1. maja nemoguće platiti struju bez dodatnih izdataka za proviziju. Čačanska Elektrodistribucija, u čijoj je nadležnosti taj kraj, pre dve godine zatvorila je šalter u Gornjem Milanovcu, na kojem se potrošnja plaćala bez provizije, i podelila opšte uplatnice koje su uplaćivane kod banaka bez ikakve nadoknade.

Plaćanje aprilskih računa za električnu energiju izazvalo je veliko nezadovoljstvo potrošača u rudničko-takovskom kraju, jer je od 1. maja nemoguće platiti struju bez dodatnih izdataka za proviziju. Čačanska Elektrodistribucija, u čijoj je nadležnosti taj kraj, pre dve godine zatvorila je šalter u Gornjem Milanovcu, na kojem se potrošnja plaćala bez provizije, i podelila opšte uplatnice koje su uplaćivane kod banaka bez ikakve nadoknade. Od 1. maja banke su počele da naplaćuju provizije koje su do 10 do 40 dinara za najniže iznose. U Čačku i dalje postoje šalteri gde se potrošnja struje plaća u iznosu koji je na računu. Na području opštine Gornji Milanovac je registrovano oko 25.000 potrošača.
Kako je izjavio direktor Elektrodistribucije Čačak Nikola Ilić, pre dve godine je najavljeno ukidanje šaltera, što je u Gornjem Milanovcu odmah učinjeno, a od 1. jula treba da se potpuno odvoji trgovina električnom energijom od distribucija. Šef finansijske službe u toj firmi Zoran Bošković rekao je da se pojavio problem tehničke prirode, ne objašnjavajući šta je u pitanju, i da će Elektrodistribucija učiniti sve da potrošači ne budu oštećeni.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari