United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, pokreće produkciju novog informativnog programa Newsmax Adria koji će do kraja godine prerasti u poseban televizijski kanal sa centrima u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj.
Nakon N1 i Nove, koji su se svojim informativnim programom već pozicionirali kao uspešni regionalni brendovi, imamo priliku da na prostoru Adria regije predstavimo projekat koji nastaje u partnerstvu sa američkom medijskom imperijom Newsmax, čiji osnivač i direktor je novinar Kristofer Rudi. Verujemo da će nova televizija brzo osvojiti građane svojom ponudom i kvalitetom, navedeno je u saopštenju United medie.
Gledaoci u Srbiji i Bosni i Hercegovini prvi će imati priliku da se upoznaju sa programom Newsmax Adria kroz dve emisije koje će se emitovati od 22. juna: „Pregled dana“ koji će se prikazivati na kanalu NOVA S u Srbiji i večernji Dnevnik koji će se emitovati na NOVA BH u Bosni i Hercegovini.
Direktor vesti i programa Newsmax Adria u Srbiji biće dugogodišnji novinar i urednik Slobodan Georgiev, a timu su se pridružili i brojni iskusni televizijski reporteri. Prvu emisiju iz produkcije Newsmax Adria „Pregled dana“ vodiće dobro poznata TV lica Jelena Obućina i Goran Dimitrijević koji će ovom formatu dati svoj autorski pečat.
„Pregled dana“ obogatiće ponudu informativnog programa na televiziji Nova S pa će, uz Dnevnik N1, gledaoci svakog dana u 20h imati priliku da pogledaju i izbor važnih događaja smeštenih u kontekst društveno-političkih dešavanja, a koji priprema ekipa Newsmax Adria.
„Izuzetno smo zadovoljni zbog partnerstva sa kompanijom United Media i stvaranja Newsmax Adria koji će ljudima na Balkanu pružiti važne vesti i analize kako bi unapredili njihove živote, istovremeno trudeći se da svet učinimo boljim, sigurnijim mestom. United Media je jedna od najuglednijih medijskih kompanija u Evropi i privilegovani smo da sa njima radimo na ovom važnom poduhvatu“, ističe CEO kompanije Newsmax Media Kristofer Rudi.
„Počastvovani smo što nas je vodeća medijska kuća iz SAD prepoznala kao ekskluzivnog partnera za Balkan. Newsmax Adria doneće novi pristup na medijsku scenu regiona, koji će biti fokusiran na pojedinca, na njegov život, dobrobit i blagostanje. Verujemo da će građani u budućem regionalnom brendu Newsmax Adria prepoznati kvalitet i pokloniti nam svoje poverenje kao što je to slučaj kod stanovnika SAD gde je Newsmax TV proglašen za najbrže rastući kablovski kanal, prisutan u čak 70 miliona domova“, izjavila je izvršna direktorka United Media Aleksandra Subotić.
Televizija Newsmax Adria će do kraja godine, u saradnji sa partnerom Newsmax TV, početi sa emitovanjem njihovih prepoznatljivih formata i građanima ponuditi nove hard talk emisije, emisije o biznisu i ekonomiji, ali i brojne dokumentarne filmove. Gledaoci će ekskluzivno moći da prate sve o bitnim dešavanjima u Americi, ali i analize i intervjue kolega sa Newsmax TV iz SAD.
Pod okriljem United Media kompanije posluje više od 30 televizija koje emituju informativni, sportski, zabavni, filmski i dečji program. Kompanija takođe investira i u produkciju zabavnih sadržaja kao i televizijskih serija.
United Media čvrsto veruje da je kvalitet jedini način da se ostvari dugoročna pozicija lidera na tržištu i zato nastavljamo da ulažemo kako u postojeće tako i u nove sadržaje.
Newsmax Media je emiter i vlasnik digitalnih medija sa sedištem u Njujorku i Floridi. Newsmax TV, kablovski informativni kanal ove kompanije koji emituje program 24 sata dnevno, prisutan je u više od 70 miliona domova u Americi i izveštava o glavnim vestima iz Vašingtona, Njujorka i prestonica širom sveta.
U okviru United Medie posluje i N1.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.