„Ništa slobodno, pozovite kasnije“: Kada ne možete da nađete taksi u Beogradu, šta se zapravo dešava

Ostavite komentar


  1. Problem je nastao zato što je grad Beograd vlasnik tržišta taksi prevoza. Takva politika je zastarela i ne postoji u Evropskim gradovima. Vlasnici licence treba da budu taksisti, po principu jedno vozilo jedna licenca. I sve bi bilo rešeno kao na zapadu.

  2. Problem je sto taksi nije moguce dobiti telefonom ni nakon 45 min stalnog okretanja razlicitih taksi sluzbi, dok u isto vreme kod Beton hale stoji 20 taksi vozila koji ne zele da voze ukoliko ne pristanete da cenu koju kazu a koja je 2-3x veca id onoga sto bi pokazao taksimetar. Nema adekvatne kontrole, ostavljeno je na dobroj volji taksista da li hoce da voze neku relaciju, dok u isto vreme ljudi koji bi zaista radili bi ne mogu doci do licence. Beogradjani su dugo vremena zrtve ovakvog ponasanja taksi sluzbi koje ocigledno niko ne kontrolise.

  3. Bas kao i sve ostale sfere drustva i zivota, ni ovo ne funkcionise kako treba.

  4. Nikad u taksi. Radije ću da platim i veću cenu ovim konkurentskim službama, nego da hranim bahate i razmažene mafijaše.

  5. Bio sam pre mnogo godina u Iraku, u Bagdadu i tamo je svako drugo vozilo taxi. Moze da taksira ko god zeli, samo mora da se prijavi u udruzenje da mu odrede neki porez i da ofarba oba prednja blatobrana u narandzastu boju. Ne ceka se ni malo, a cena je stvar pogodbe.

  6. Gluposti ! Jednostavno neće da voze ! Bez ikakve kontrole, radi ko šta hoće.

  7. Gorivo isto košta i u Smederevu gde je start 120 din, a km 55 din. Porez je verovatno u Bgd nešto skuplji, ali ne katastrofalno. Delovi za auto koštaju isto. Niko ne odbija vožnju, ne moraš ni da pitaš ako je na stajalištu, samo upadaš.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.