Gejming kompanija Nordeus osnovala je fondaciju, sa početnim budžetom od tri miliona dolara, kako bi podržala razvoj obrazovanja u Srbiji.
Nadovezujući se na ono što su druge organizacije i institucije već postigle u okviru obrazovanja, Nordeus želi dodatno da podrži razvoj kreativnosti i inovacija u školama, fokusirajući se na kvalitet učenja i upotrebu digitalnih tehnologija. Fondacija će nastojati da podrži interdisciplinarni pristup obrazovanju koji decu stavlja u središte obrazovnog procesa.
“Kvalitetno obrazovanje je osnova budućeg uspeha svakog deteta, ali i temelj održivog razvoja naše države i društva. Kao takvo, unapređenje kvaliteta obrazovanja koje razvija kompetencije, veštine i znanja potrebna za život u 21. veku, odgovornost je svih nas” rekao je Branko Milutinović, suosnivač i generalni direktor Nordeusa. “Svojoj deci dugujemo obrazovanje koje će im doneti bolju budućnost, ovde u Srbiji.”
Nordeus nastavlja da radi na pozicioniranju Srbije na globalnoj mapi gejminga
Budućnost Nordeusa, a sa njim i Nordeus fondacije je uzbudljiva. Kako bi dugoročno bila u mogućnosti da podrži ambiciozne poslovne planove a i da još više podrži razvoj društva, Nordeus se udružuje sa jednom od najkreativnijih i najinovativnijih kompanija u industriji zabave, „Take-Two Interactive“.
Kao priznanje za sav rad koji je u proteklih jedanaest godina uložen u kompaniju i globalni proizvod, Top Eleven, „Take-Two“ smatra da će se vodeći proizvod kompanije savršeno uklopiti sa igrama kao što su „Grand Theft Auto“, „Civilization“, „BioShock“ i posebno „NBA 2K“. Nordeus se pridružuje „Take-Two“ porodici jer dele viziju budućeg poslovnog razvoja kompanije iz Beograda, koja obuhvata razvoj igara i tehnologije za globalno tržište, kao i njenog uticaja na lokalnu zajednicu u Srbiji.
„To su sjajne vesti za našu zemlju, naš grad i našu tehnološku zajednicu, jer je to potvrda uticaja koji možemo da imamo globalno kao kreatori i poslovni lideri iz Srbije“ nastavio je Milutinović. „U partnerstvu sa kompanijom „Take-Two“, bićemo još snažniji da se takmičimo na globalnom nivou, posebno na tržištima poput SAD-a i Kine.“
„Već više od jedne decenije, „Top Eleven“ povećava svoju globalnu publiku i uspeh, jer Nordeus stalno uvodi unapređenja i inovacije i kontinuirano privlače igrače širom sveta,“ dodao je Mihael Voroš, izvršni potpredsednik i šef Odseka za strategije i nezavisno izdavaštvo kompanije „Take-Two“. „Takođe je neverovatno uzbudljivo za „Take-Two“ što širimo svoje poslovanje u Srbiji i tako živopisnom, lepom gradu kao što je Beograd. Talenti za nauku i inženjerstvo u Srbiji su na svetskom nivou, a kvalitet Nordeusovog tima svedoči o tome.“
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.