Među građanima Srbije postoji čak 2,1 milion aktivnih korisnika Fejsbuka, što znači da tri do četiri puta nedeljno ovu društvenu mrežu posećuje više od 90 odsto građana koji imaju otvoren profil na ovoj stranici, rečeno je juče na predstavljanju istraživanja „Mladi i novi mediji“ Ipsos Stratedžik marketinga. Prema rezultatima istraživanja, dve trećine ljudi koji koriste internet ima profile na Fejsbuku, oko sedam odsto na Tviteru, dok 34 odsto nema profil ni na jednoj od društvenih mreža.


Jovan Kurčubić, iz agencije koja je sprovela istraživanje, rekao je da su rezultati pokazali i da je za čak 20 odsto građana internet glavni izvor informacija, ali da je vezanost za određeni medij u korelaciji sa godinama. Tako je glavni izvor informisanja za mlade internet, dok je za starije od 66 godina to televizija.

Jasna Milošević iz Ipsos Stratedžik marketinga rekla je da mlađi od 35 godina internet najčešće koriste za društvene mreže, potom za slanje i primanje elektronske pošte, informisanje i četovanje. S druge strane, građani Srbije internet najmanje koriste za čitanje blogova, ali i za ostavljanje komentara na forumima, blogovima i u medijima. Istraživanje je, prema njenim rečima, pokazalo i da su korisnici Fejsbuka u proseku dnevno ulogovani oko 3,5 sata i da prosečno imaju 422 prijatelja. Svaki treći korisnik Fejsbuka među prijateljima ima i javne ličnosti, od kojih je na prvom mestu Novak Đoković.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari