Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević je sa direktorom javnog preduzeća „Putevi Srbije“ Zoranom Drobnjakom i direktorom „Zavod za izgradnju grada“ Dejanom Mandićem obišao u subotu Bulevar Evrope na kojem je završena četvrta faza njegove izgradnje, od Rumenačkog puta do autoputa Subotica – Beograd u ukupnoj dužini od oko 3000 metara i koji je od sada prohodan za saobraćaj.


Prva deonica obuhvata površinu od Rumenačkog puta do kanala DTD, u dužini od 882 metra, gde je izgrađena saobraćajna površina, atmosferska kanalizacija, javno osvetljenje, kružna raskrsnica i nadvožnjak preko železničkih postrojenja i Privrednikove ulice, dužine oko 450 metara. Izgrađena je i leva i desna konstrukcija mosta preko Kanala DTD u dužini od 176 metara, ukupne širine oko 30 metara, a most ima četiri saobraćajne trake, obostrane pešačke staze širine tri metra, biciklističke staze širine dva metra i javno osvetljenje. Radovi su podrazumevali i izgradnju druge deonice, od Primorske ulice do autoputa u dužini od oko 1800 metara, gde je izgrađena kolovozna konstrukcija, pešačke staze od betonskih ploča širine tri metra, biciklističke staze od asfalta širine dva metra, atmosferska kanalizacija, javno osvetljenje i kružna raskrsnica sa krakom ka Primorskoj ulici.

– Ovo je veliki dan za Novi Sad, jer zvanično puštamo u promet ceo Bulevar Evrope, odnosno otvara se za saobraćaj i poslednja faza tog najdužeg novosadskog bulevara. Još 2005. godine započeti su procesi na njegovoj izgradnji i želim da se zahvalim mojim prethodnicima koji su učestvovali u realizaciji ovog složenog projekta. Tokom izgradnje smo imali velike prepreke i složene situacije u realizaciji tog posla, ali Grad je uz velike napore uspeo da sanira sve negativne stvari iz poslovanja ranijih godina vezanih za slučaj „Borovica“ i da obezbedi sredstva za završetak bulevara, a na radost svih Novosađana i ljudi koji će koristiti ovu saobraćajnicu – istakao je Vučević.

Direktor JP „Putevi Srbije“ Zoran Drobnjak istakao je da je to preduzeće petlju „Sever“ uspešno završilo, a da je najveći problem bilo odvodnjavanje terena, kao i da je urađena javna rasveta na tom delu, za šta je izdvojeno oko dva miliona evra.

Direktor JP „Zavod za izgradnju grada“ Dejan Mandić rekao je da su radovi završeni krajem prošle godine i da se za puštanje bulevara u saobraćaj čekao tehnički prijem, za koji je u petak dobijeno pozitivno mišljenje od projektantske kuće koja je radila na tom projektu.

Završetak izgradnje četvrte deonice Bulevara Evrope ima izuzetno važan strateški značaj za Novi Sad, jer predstavlja još jedan izlazno-ulazni pravac sa autoputa koji će u značajnoj meri smanjiti i rasteretiti gužve na drugim saobraćajnim pravcima u gradu. Značajan je i zbog toga što je unapredio život građana Detelinare i Novog naselja, a buduće privođenje zemljišta duž Bulevara planiranoj urbanističkoj nameni predstavlja značajan zamajac privrednom razvoju Novog Sada.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari