Dejan Beloica, direktor TONPFotografija: Senko Župljanin

Nakon korona pauze, Međunarodni sajam turizma je ove godine ponovo počeo da se održava u Beogradu. Na sajmu se tradicionalno nalazi i štand Novog Pazara koji privuče uvek veliki broj ljudi, što zbog tradicionalne hrane koja se tu može naći, što zbog ponude koja je turistima na raspolaganju.

Kako je istakao Dejan Beloica, direktor Turističke organizacije Novi Pazar, cilj im je da uključe što više novopazarskih privrednika koji imaju veze sa turizmom, kao što su turističke agencije, vodiči, prevoznici, hotelijeri. Svi su naravno pozvani da uzmu učešće, a dosta njih se i odazvalo.

– Takođe, želimo da kompletnu ponudu Novog Pazara, za turiste, prezentujemo na pravi način, a u pitanju su naravno pazarske planine, gastronomija, reke, jezero koje imamo, hotelijere i njihove potencijale, kulturno istorijski spomenici od kojih su pojedini pod zaštitom UNESCO-a i ostali spomenici koji su od značaja za državu – rekao je Beloica.

Direktor je dodao da žele da se uključe u proces digitalizacije kao novi pristup sajmu i da dopru do što većeg broja gostiju, kako potencijalnih i novih, tako i da starim gostima budu na raspolaganju.

Beloica se nada da će nakon ovog sajma pored turista iz Srbije i regiona (Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije) privući i građane Turske, od kojih je dosta njih veće najvilo svoj dolazak, dok za one iz Nemačke, Kine i evropskih zemalja se čeka bolja situacija tržišta, ili bar ona koja je bila pre korona virusa.

Više vesti iz ovog grada čitajte na posebnom linku.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari